Link til til drirectory (bibliotek) istede~
Fra : Søren Rohde

Dato : 19-04-02 07:00

Hej ng.,

Jeg er ved at lave et intranet, og det fungerer som det skal. Dog vil jeg
gerne kunne lave et link til en windowsmappe, hvor f.eks. alle referater
ligger. Som jeg ser det kan det ikke lade sig gøre, da FP kun tillader at
man linker til en fil inde i mappen. Og det ernoget bøvl da jeg så skal til
at lægge links ud til hver eneste fil.

Er der nogen der har et godt råd - evt lidt HTML som jeg kan smide ind i
teksten? Bemærk venligst at jeg ved mindre end meget lidt om HTML, så
tilhørende forklaring vil være nødvendigt.

Håber på hjælp og overbærenhed.

Mvh. Søren

Fra : El Jayz

Dato : 19-04-02 09:30

"Søren Rohde" skrev:
> [...]
> ligger. Som jeg ser det kan det ikke lade sig gøre, da FP kun tillader at
> man linker til en fil inde i mappen. Og det ernoget bøvl da jeg så skal

Det kan du sagtens, lav et link som dette:

http://www.dinadresse.dk/mappe1/mappe2/referater/

Tricket er så ikke at ligge en fil i dette dir, som hedder index.htm /
index.html. Efterfølgende vil alle filer vise sig i browseren.

________
/El Jayz
eljayzTRAET_AF_SPAM@Hotmail.com

Hvis du ikke kan sige hvad du mener,
så mener du aldrig hvad du siger.

Fra : Familien Rohde

Dato : 21-04-02 11:20

Hej,

Tak for inputtet. FP nægter at det skulle virke, men man skal altså bare
skrive linket direkte i HTML koden.

--
Med venlig hilsen Søren Rohde
www.tech-care.dk/rohde

Fra : El Jayz

Dato : 21-04-02 11:39

"Familien Rohde" skrev:
> Tak for inputtet. FP nægter at det skulle virke, men man skal altså bare
> skrive linket direkte i HTML koden.

Jeg bruger FP2000, ved ikke hvilken du bruger, men hvis jeg gør som
tidligere beskrevet virker det?
Nå, men det er i og for sig også ligegyldigt, det virker jo for dig, og det
er det vigtigste

________
/El Jayz