John Sahl
Fra : Arcana

Dato : 19-04-02 01:01

Jeg leder efter denne berømte healer. Hvad er det nu lige han laver helt
nøjagtig - jeg forstod i november, at han er en flittig skribent her i
gruppen?

arc@na

Fra : Klk

Dato : 19-04-02 07:12

Mon ikke hans gamle "tag" kan lede dig på sporet?

John Sahl, Webmaster http://www.websetter.dk
Skribenter søges på http://www.MandeZonen.dk
MandeZonen, når du har fået nok af /Tidens Kvinder/

Hilsen
/K

Fra : John Sahl

Dato : 19-04-02 08:04

"Arcana" <marsupilan@kangoroo.gov> wrote in message news:3cbf5e06$0$61952$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
Hej Arcana,

> Jeg leder efter denne berømte healer. Hvad er det nu lige han laver helt
> nøjagtig - jeg forstod i november, at han er en flittig skribent her i
> gruppen?

Er der gaaet lidt af en Troll i dig, eller traenger du bare til at lufte
tasterne lidt?

Hvis det er mig du leder efter saa er jeg her da stadig, der har bare
ikke lige vaeret noget jeg har haft lyst eller overskud til at besvare.

Var der noget specielt du ville mig? (Hvis det altsaa var mig du ledte efter)

Jeg tager ikke pt nye klienter ind, jeg har rigeligt at se til, desuden er
du vist uhjalpelig

--
John Sahl, Webmaster http://www.websetter.dk
Skribenter søges på http://www.MandeZonen.dk
Husk, spil med og vind en X-Box

Fra : Arcana

Dato : 19-04-02 08:43

> Jeg tager ikke pt nye klienter ind, jeg har rigeligt at se til, desuden er
> du vist uhjalpelig

Uhjalpelig?

--
@