Jalousi
Fra : Anonym

Dato : 03-02-01 11:59

Jeg har et problem som jeg håber nogen kan hjælpe mig med og give mig nogen
svar på.
Mir problem er at jeg er forfærdelig jaloux på min kæreste som jeg nu har
været sammen med lidt over 1 år.
Hun har før mig haft mange flere kærester og været sammen med langt flere
end jeg har - også seksuelt.
Efter vi havde været sammen nogen måneder og vi begyndte at komme tættere på
hinanden fandt jeg ud af at mange
af de "one-nightere" hun har haft ikke har været noget hun specielt har
nydt. Hun har gjort det for bekræftelsens skyld
og fordi det ummiddelbart løftede hendes selvværd en smule. hun siger at hun
følte sig "lidt mere" end hun egentlig
følte sig i daglidagen når hun sådan kunne få en fyr med hjem.

Sådan er hun overhovedet ikke mere og jeg er på ingen måde bange for at hun
skal være sammened med
en anden, men mir problem er at de ting hun har fortalt mig om hendes
seksuelle erfaringer
med tidligere fyre gør mig utrolig jalous og det får nogle meget grimme
følelser af væmmelse og had
op i mig selvom jeg godt ved at jeg bare burde fokusere på de vi har nu og
være glad for det - men hvordan gør jeg det?
Jeg har meget svært ved at acceptere hendes fortid og komme videre. Hvad gør
jeg?

Fra : Fru Henning

Dato : 04-02-01 13:27

"Anonym" <law@huleboer.dk> skrev i en meddelelse

Hej anonyme

Du skriver ikke ret meget om dig selv . Ej heller hvor gammel du er ,
men måske kan du alligevel , få noget ud af de tanker / føleser jeg
selv havde , da jeg lige var startet med at være seksuelt aktiv .

> [...]
hun
> følte sig "lidt mere" end hun egentlig
> følte sig i daglidagen når hun sådan kunne få en fyr med hjem.

Min kæreste var 8år ældre end jeg og langt mere erfaren , han havde
levet et typisk ungkarle liv . Han var ude og jagte kvinder , hver gang
han havde fri . Det kunne være flere forskellige i samme WeekEnd.

Det var meget stærkt imod hvad jeg var opdraget til, næmlig at man
ikke skulle gå i seng med hvem som helst man tænde på, men kun
dyrke sex med de mænd man nærede dybere føleser for .

I 1960erne hvor Ppillerne kom frem blev det meget almindeligt
at dyrke fri sex der var det næsten en selvfølge at følge sine lyster
ukritisk blande enlige . Det er der for så vidt ikke noget galt i , men
det kan være svært at kaprer hvis man følesesmæssigt ikke har lagt
sin opdragelse bag sig .Det var en befrielse for kvinderne ikke at
skulle bekymre sig om graviditet og seksuelt overførte sygdomme ,
man følte sig som noget af en ener hvis man ikke var med på den .
Frem til 1980erne ( AIDS risikoen fik bremset dette en del)

> Sådan er hun overhovedet ikke mere og jeg er på ingen måde bange for at
hun
> skal være sammened med

Det jeg tror heller ikke du behøver , det er jer to nu.

> en anden, men mir problem er at de ting hun har fortalt mig om hendes
> seksuelle erfaringer
> med tidligere fyre gør mig utrolig jalous og det får nogle meget grimme
> følelser af væmmelse og had

Hvis du ligefrem føler væmmelse og had mod kæresten , pga hendes
fortid , er du ikke god nok til hende . Du må elseke hende uanset
hendes tidligere liv . Ellers tror jeg ikke det holder mellem jer.
hun kan i hvertfald ikke være tjent med at blive lagt for had , fordi
hun tidligere har levet på en måde du ikke bryder dig om.

Du bliver nødt til at acceptere at kæresten tidligere har prøvet sig frem
med forskellige fyre det der er sket kan ikke ændres , kan det ikke
være en trøst for dig at hun ikke selv synes det var hende ?

Hun har han sagt til dig at hun ville bekræftes, og det fik hende til at
føle sig mere værd.
Det er da til at forstå , jeg blev set lidt skævt til , blandt de andre
unge piger .

De synes jeg var snærpet , det var jeg ikke på deres vegne , men
ville ikke selv deltage, det frie sex marked . Drengene var ikke ikke
interesseret i mig da de var klar over min holdning . Det gjorde ondt
da jeg også blev forelsket flere gange, dem ville jeg gerne have haft
sex med. Men jeg var blevet upopulær ved at afvise dem jeg ikke
var forelsket i .

De piger kender jeg stadig flere af , og pga større modenhed kunne
de ikke drømme om at dyrke fri sex . De har erfaret at de ikke fik
nær så meget ud af det uforpligtende eengangskald, som et godt fast
sexliv med en partner der betyder noget mere for en.

Du må prøve på at forstå he

Fra : Puk

Dato : 05-02-01 21:47

" Fru Henning" <h2m@get2net.dk> skrev i en meddelelse

Hej Fru Henning

[SNIP en hel masse]

> [...]
> hun kan i hvertfald ikke være tjent med at blive lagt for had , fordi
> hun tidligere har levet på en måde du ikke bryder dig om.

Jeg er i bund og grund meget enig med dig. Men jeg har tænkt en smule
over det er kommet på nogle spørgsmål, som gruppen måske har noget at
sige om.

Hvad er det, som kan få en mand til at føle væmmelse ved sin kvinde, på
grund af hendes fortid?
Er det i bund og grund forståeligt?
Jeg tænker her på, at der jo er mange kvinder, som selv udtrykker
væmmelse over en fortid med mange og skiftende partnere. Det har jeg
indtryk af, at vi (mennesker) ofte finder ret almindeligt. Ikke sådan
at forstå, at vi som sådan bifalder det, men det er da vist ikke så
usædvaneligt. Så hvis denne fortid kan skabe væmmelse for kvinden selv,
og vi anser det for forståeligt, er det så også forståeligt, at det kan
give anledning til lignende følelser hos manden?

Vi er helt enige om, at der næppe kommer noget godt ud af det som sådan.
Og så alligevel. Er det muligt, at det simpelthen kan være en nødvendig
fase at komme igennem? Både for manden og kvinden? Man kan jo ikke
sådan bare lægge væmmelse fra sig. Det betyder naturligvis ikke, at man
skal dyrke den. Men måske den skal have lov til at komme til udtryk,
før man kan lægge den bag sig? Hvad kunne et sådant udtryk så eventuelt
være? Jeg tænker her på, at det jo nødig skulle komme til at ligge
andre til last (altså hvis manden skal have udtrykt sin væmmelse, så er
det måske ikke så hensigtsmæssigt, at han gør det overfor kvinden eller
hvad?). For der kan vel heller ikke komme noget ud af blot at fornægte
det vel?

Hvad nu hvis kvinden selv spørger manden om det? Noget i stil med,
"generer det dig, at jeg har haft så mange og flygtige partnere?".
Hvordan kan han forholde sig i den situation, så det er dem begge til
gavn?

> [...]
> med forskellige fyre det der er sket kan ikke ændres , kan det ikke
> være en trøst for dig at hun ikke selv synes det var hende ?

Jamen hvordan accepterer man så det? Accept er jo ikke altid noget, som
man bare bestemmer sig for, så hvordan når man frem dertil?

Hyg sig så vældigt
Puk

Fra : Henning

Dato : 06-02-01 03:30

Hej Puk

Du har ret det kan ikke stå alene uden at uddybe hvordan
jeg mener .

> [...]
> og vi anser det for forståeligt, er det så også forståeligt, at det kan
> give anledning til lignende følelser hos manden?

Det er ganske forståeligt , at vi kan have negative føleser
over for handlinger vi ikke kan acceptere. Det ser jeg ikke
som en fare for et forhold, men er disse følser rettet mod
partneren som person , tror jeg det et dårligt for et forhold.

> Vi er helt enige om, at der næppe kommer noget godt ud af det som sådan.
> Og så alligevel. Er det muligt, at det simpelthen kan være en nødvendig
> fase at komme igennem? Både for manden og kvinden?

Jo det skal tales igennem ,stille og roligt . Helst med hinnanden .

> [...]
> det måske ikke så hensigtsmæssigt, at han gør det overfor kvinden eller
> hvad?). For der kan vel heller ikke komme noget ud af blot at fornægte

Det kan jo være at pågaldende par , har fået negative føleser kilet
ind mellem sig , og har svært ved at tale om det. Derfor beder
den anonyme mand om hjælp i DSS. Det kan være meget vanskeligt
at gøre hvis man føler "had og væmmelse " mod partneren , uden at
komme op og skændes og såre hinnanden. I mine ører lyder det som
om han er ked af at have sådanne føleser .

Man skal hellerikke fornægte de føleser , så dukker se bare op i
små glimt uden at det er til at forholde sig til. Det er meget flot at
han erkender det over for sig selv , og beder om hjælp til at
forholde sig til føleser der er belastende at have .

> [...]
> "generer det dig, at jeg har haft så mange og flygtige partnere?".
> Hvordan kan han forholde sig i den situation, så det er dem begge til

Så må han fortælle hvad han føler , hvis hun spørger så har hun
mærket der er noget der genere ham i den retning , så nytter det ikke
at krybe uden om. Forhåbentlig kan de stille og roligt komme til at
tale det igennem , det kunne måske være en hjælp til at han kan
acceptere hendes "fortid" . Det er derimod ikke så godt hvis de
begynder at skændes over det fordi det er så ømtåleligt for ham
at han vil have svært ved at behærske sin væmmelse og sit had,
så det bliver rettet direkte mod hende . I stedet for mod det
hun har gjort .

> Jamen hvordan accepterer man så det? Accept er jo ikke altid noget, som
> man bare bestemmer sig for, så hvordan når man frem dertil?

Nej men man beslutter sig for at arbejde for at acceptere .
Eller erkender at man ikke kan acceptere . ( det sidste vil
ødelægge forholdet ) Jeg tror han vælger at arbejde for det
fordi han elsker hende inderst inde , ellers ville han ikke
bede om hjælp.

MVH
Fru Henni

Fra : Henning

Dato : 06-02-01 19:54

Denne tråd bliver X-postet til vær rar at fjerne
den nyhedsgruppe, der ikke er relevant for DSS

Henning

Fra : xmass@my-deja.com

Dato : 06-02-01 00:19

Hej

Jalusi er noget være noget og du må gøre dig selv en tjeneste og komme
til bunds i det. Det kan være svært at kapere sin kærestes tidligere
udskejelser hvis man er usikker og meget forelsket og det er sgu nok
meget naturligt.
Jeg forestiller mig at du har "film" kørende på nethinden og det tror
jeg såmænd er meget naturligt når man skal lære en kæreste at kende.
Selv synes jeg heller ikke at det er specielt fedt at få udpenslet i
detaljer hvad en *ny* kæreste har bedrevet tidligere - det er min krop
og vores elskov der skal være interessant, men som sagt, det er kun så
længe hun er ny og jeg er usikker. Efterhånden som sikkerheden og
trygheden kommer ind i forholdet kan jeg "tåle" at høre mere og mere
fordi jeg nu er blevet sikker på hende og mig selv og det kan
ovenikøbet ende med at blive ophidsende at høre om de tidligere
udskejelser (hvis de er renset for personificeringer).

En god tommelfingerregel er at man kun skal spørge til det man har lyst
til,- OG kan tåle, at få at vide. Der er et eller andet i det du
skriver der får et par klokker til at ringe hos mig ......... noget med
at hun har sagt at hun gjorde hvad hun gjorde for at blive
bekræftet ............ har du haft en hende oppe i en krog ?? Jeg mener
*i mine ører* lyder det ikke som noget man siger frivilligt - men måske
tager jeg fejl.
Uanset hvad er DU nød til at lære dig selv så godt at kende, at du
enten kan lade være med at spørge om ting du ikke har lyst til at høre
eller at du fortæller hende at du ikke har lyst til at høre alt for
meget om hendes fortid (endnu?).

Yes - måske lidt kradsbørstigt. Men på den anden side har du vel også
en fortid ? Og du skulle sgu være en speciel fyr hvis ikke du på et
eller andet tidspunkt, har drømt om at være
superduperråbolleelsker ................. og sådanne drømme handler vel
også om at stive sit selvværd af og blive bekræftet .........??

MEN - jeg kender godt din fornemmelse - jeg har en gang følt den selv
BIG TIME, på et tidspunkt hvor jeg ikke var så gammel som jeg er nu og
blev knaldhamrende forelsket i en dejlig pige .............. der efter
et par måneder fortalte mig at hun var prostitueret og nu da hun var
sikker på mig, ville droppe sit "studenterjob"............. chok, film
på nethinden, jalousi, break-down........... you name it, and I was
there ........... *LOL*

Held og lykke ............ og husk, det er DIT shit, men, at hvis du
tænker dig om kan I hjælpe hinanden med at løse det ved at være åbne om
hinandens usikkerheder.
--
KH MARTIN

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/

Fra : Brian

Dato : 06-02-01 11:16

Heya Martin
Jeg vil ikke kommentere dit indlæg yderligere end at sige "pisseflot" Bedre
ka' det ikke siges! Kanon!

Brian
<xma

Fra : Jesper Grubach

Dato : 06-02-01 07:13

Jalouisi handler om
1. mindreværd
2 misundelse

1. handler om ikke at føle sig god nok-angsten for at blive droppet
kig på dig selv og find ud af hvad det er du ikke kan lide ved dig
selv-hvorfor er du ikke god nok?

2. Måske har du selv lyst til at have flere seksuelle forhold -du siger selv
du er uerfaren.
Så måske har du bare de samme lyster.

Fra : Tomas O.

Dato : 06-02-01 10:10

"Anonym" <law@huleboer.dk> skrev i en meddelelse news:RtRe6.89$N_2.36800581@news.mobilixnet.dk...

Hejsa

> Jeg har et problem som jeg håber nogen kan hjælpe mig med og
> give mig nogen svar på.

Jamen det er en af de ting vi er her for

SNIP om at tage onenightere for bekræftelsens skyld.

Det er så normalt at det er banalt. En persons fortid er noget
man må leve med, tænk på at personenes fortid er det, der har
været med til at gøre personen til den, du har forelsket dig i!

> Sådan er hun overhovedet ikke mere og jeg er på ingen måde
> bange for at hun skal være sammened med en anden,

Hvis du giver hende opmærksomhed nok og elsker hende har hun da
heller ike noget behov.

> [...]
> op i mig selvom jeg godt ved at jeg bare burde fokusere på de
> vi har nu og være glad for det - men hvordan gør jeg det?

Hvor mange har du selv haft sex med inden hende?

Hvis det er meget få, kan det være en form for
utilstrækkelighedsfølelse, du har som kommer negativt ud, eller
hvis du har mange burde du skamme dig over dine følelser, for det
ville være hamrende hyklerisk og dobbeltmoralsk.

> Jeg har meget svært ved at acceptere hendes fortid og komme
> videre. Hvad gør jeg?

Du har allerede taget et skridt ved at skrive her

Du kunne have valgt at gå til en psykolog eller en parterapeut.

Jeg synes nu du skal snakke med din kæreste om de her følelser
også, men inden da skal du lige have styr på væmmelsen og det
negative. Hvoraf kommer det?

Er det utilstrækkelighed eller dobbeltmoral?

Har det noget at gøre med at du tror, at fordi hun har haft mange
partnere er hun mere erfaren end dig i sengen? Der kan jeg
dementere, for at man har haft masser af inenightere gør ikke en
specielt god i en seng for onenightsex er nok ikke det fedeste
sex man kan få. Ny partner man ikke kender og som ikke kender en
selv.. det kan (næsten) aldrig give god sex.

Dobbeltmoralen trives i bedste velgående i dette land, en mand må
godt nedlægge flere hundrede piger som onenightere, men går
pigen det samme er hun nem og en billig luder.. helt ærligt..

Håber du finder ud af det. Keep your woman happy, også seksulet
så går hun ingen steder

Hilsen
Tomas O.

Fra : Brian

Dato : 06-02-01 11:23

Hey Tomas

ikke en
> specielt god i en seng for onenightsex er nok ikke det fedeste
> sex man kan få. Ny partner man ikke kender og som ikke kender en
> selv.. det kan (næsten) aldrig give god sex.
Ikke enig lol. Det er sgu noget en kvinde kunne have sagt! *ggg* Det gør vel
heller ikke en dårligere? -

> Dobbeltmoralen trives i bedste velgående i dette land, en mand må
> godt nedlægge flere hundrede piger som onenightere, men går
> pigen det samme er hun nem og en billig luder.. helt ærligt..

Arrg hmmm nå mon... Det der synes jeg er en gammel myte! Jeg anser ikke en
pige som noget som helst i den retning! Det jeg nok istedet gør er at omgåes
hende noget med forsigtighed. Og hun vil nok osse altid stå for mig som en
person man vanskeligt kan stole på jvf. hendes fortid. Jeg kendte engang en
pige som ven, som bollede alt med en pik på mere end 4 cm, men som bare var
så sød alligevel. Sådan en pige ku' jeg aldrig/never/niemahls forelske mig
i, men det er jo smag og behag!!!

Mvh. Brian

Fra : Tomas O.

Dato : 06-02-01 14:05

Brian" <nomail@nowhere.dk> skrev i en meddelelse news:WdQf6.25$jd2.472@news101.telia.com...
Hej Brian og velkommen til
SNIP dobbeltmoral.
> Arrg hmmm nå mon... Det der synes jeg er en gammel myte! Jeg
> anser ikke en pige som noget som helst i den retning!

OK..

> Det jeg nok istedet gør er at omgåes hende noget med
> forsigtighed.

Hvorfor det hvis du ikke er i besiddelse af den der dobbeltmoral?

> [...]
> men som bare var så sød alligevel. Sådan en pige ku' jeg
> aldrig/never/niemahls forelske mig i, men det er jo smag og

Øh... jeg synes nu du modsiger dig selv lidt her *G*

Først siger du:
Det der synes jeg er en gammel myte! Jeg anser ikke en pige som noget som helst i den retning!

Og så siger du:
Alt det andet i dit indlæg.

For mig ser det ret så dobbeltmoralsk ud.

At du på dne ene side siger dte er en myte at folk synes en pige
der går i seng med mange er en billige luder, og på samme tid
siger du jo selv at 'sådan en' pige ville du aldrig fiorelske dig
i eller gifte dig med..

Det hænger ikke helt sammen? *G*

Hilsen
Tomas O.

Fra : Brian

Dato : 07-02-01 02:48

Hejsa T

> OK..

> Hvorfor det hvis du ikke er i besiddelse af den der dobbeltmoral?
For at beskytte mig selv imod at blive sårret af pågældende såmæn.

> [...]
>
> Først siger du:
> Det der synes jeg er en gammel myte! Jeg anser ikke en pige som noget som

Ja så læser du godtnok mere end jeg skriver *ggg*. Jeg siger ikke noget om,
at hun skulle være billig eller noget, men derimod, at man godt kan være ven
med en sådan pige, men at man skal være på vagt overfor hendes lyster i den
retning, hvis altså ikke lige man er til en pige, som er lidt løs på tråden.
Så jeg holder skam fast på, at hvad hun gør er hendes sag og i mine øjne er
hun slet ingen dårlig person, men jeg ville ikke turde binde an med at
forhold til en sådan pige udfra mine egne erfaringer og ønsker... Tag den
*ggg*

> For mig ser det ret så dobbeltmoralsk ud.
Ok, men det gør det ikke for mig!

> [...]
> der går i seng med mange er en billige luder, og på samme tid
> siger du jo selv at 'sådan en' pige ville du aldrig fiorelske dig

"det hænger ikke helt sammen" *ggg* er det Jeres ynglingsudtryk i denne
gruppe, eller er stilen bare default så nedladende? Og jo for mig hænger
det kanon godt sammen!

> Hilsen
> Tomas O.
JoJO selv hilsen

Brian

Fra : Tomas O.

Dato : 07-02-01 07:19

"Brian" <nomail@nowhere.dk> skrev i en meddelelse news:sM1g6.483$jd2.19622@news101.telia.com...

Du kan slet ikke selv se dobbeltmoralen i din holdning til 'den
slags piger'?

Hilsen
Tomas O.

Fra : Trine Stubbe Teglbja~

Dato : 07-02-01 11:21

On Wed, 07 Feb 2001 06:19:09 GMT, "Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote:

>Du kan slet ikke selv se dobbeltmoralen i din holdning til 'den
>slags piger'?

   Ehm, hvad er dobbeltmoralen i at kunne være venner med "sådan
en pige" men ikke at have lyst til at være sammen med hende?
--
- Trine
snoe@nospam.dk

Fra : Tomas O.

Dato : 07-02-01 15:01

"Trine Stubbe Teglbjaerg" <snoe@nospam.dk> skrev i en meddelelse news:byGBOmQbO7r6HZqFhNx2zMoNoq=V@4ax.com...
> Ehm, hvad er dobbeltmoralen i at kunne være venner med "sådan
> en pige" men ikke at have lyst til at være sammen med
> hende?

At man opfatter hende som værende mindre værd end andre piger,
men gerne vil kneppe med hende på første date men ikke gifte sig
med hende

Det er da hykleri og dobbeltmoral i min bog

Hilsen
Tomas O.

Fra : Trine Stubbe Teglbja~

Dato : 07-02-01 15:10

On Wed, 07 Feb 2001 14:00:45 GMT, "Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote:

>At man opfatter hende som værende mindre værd end andre piger,
>men gerne vil kneppe med hende på første date men ikke gifte sig
>med hende
>
>Det er da hykleri og dobbeltmoral i min bog

   Ja okaj - det havde jeg så overset tror jeg.... :)
--
- Trine
snoe@nospam.dk

Fra : Brian

Dato : 08-02-01 02:27

Heya lol

> Ja okaj - det havde jeg så overset tror jeg.... :)
Hmmm lol det kan jeg godt forstå, for det har jeg heller ikke udtalt mig om!
Så her er igen tale om Tomases fremragende talent for overfortolkning!
*ggg*

KH. Brian

Fra : Tomas O.

Dato : 08-02-01 18:16

"Brian" <nomail@nowhere.dk> skrev i en meddelelse news:xOvg6.45$7Q5.3880@news101.telia.com...
hejsa Brian
SNIP
> Så her er igen tale om Tomases fremragende talent for
> overfortolkning!
> *ggg*

Det var nu ikke møntet på dig som sådan men på mænd i al
almindelighed. Jeg valgte med vilje at overfortolke for at presse
mit synspunkt igennem *G* det vil ikke gentage sig før næste gang
*G*

Hilsen
Tomas O.

Fra : Brian

Dato : 09-02-01 00:12

Hejsa

> [...]
> almindelighed. Jeg valgte med vilje at overfortolke for at presse
> mit synspunkt igennem *G* det vil ikke gentage sig før næste gang

Jomen hold dig lige til sagen, når du skyder mig i skoene, at være
dobbeltmoralsk med: at ville "kneppe" eller hvad du nu skrev med pigen og så
bagefter... o På forhånd så mange tak!
Mvh. Brian

Fra : Brian

Dato : 08-02-01 02:25

Hejsa Trine

> Ehm, hvad er dobbeltmoralen i at kunne være venner med "sådan
> en pige" men ikke at have lyst til at være sammen med hende?
Takker... troede jeg ikke kunne udtrykke mig længere på mine gamle dage
KH. Brian

Fra : Brian

Dato : 08-02-01 02:24

Hejsa Tomas
"Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote in message
> "Brian" <nomail@nowhere.dk> skrev i en meddelelse
>
> Du kan slet ikke selv se dobbeltmoralen i din holdning til 'den
> [...]

Nej gu' kan jeg da ej! Jeg ser jo ikke ned på dem, på grund af, hvad de
interesserer sig for, derfor ingen dobbeltmoral, så det er vidst dig, der
ikke kan se noget for bare trær! Tværtimod siger jeg blot, at for ikke
at komme til at stå tilbage med en dårlig smag i munden efter et måske
forlist forhold til sådan en pige vil jeg langt bedre kunne respektere hende
som ven end turde satse på noget med hende som partner. Har på intet
tidspunkt udtryk nogen negativ holdning over at hun ønsker al den sex hun
evt. kan få med hvem som heldst, så ... -

Brian

Fra : Brian

Dato : 06-02-01 10:53

Hejsa du!
1. Det er helt normalt, selvom det jo i bund og grund er irationelt! Men det
skider psykken jo på, så det må man leve med.
2. Se det hører efter min mening lidt til modenhed at kunne lade værre med
at snakke om fortiden endsige tænke på den. I dag kan man jo næppe forvente
at finde en jomfru *ggg*, så man må lære at leve med den man får og tænke på
det man har sammen, som du også selv siger. grunden til at du er jallou er,
at du er forelsket og at det gør ondt at tænke på, at andre har nydt/brugt
din kæreste og disse følelser skal du altså fortolke/forstå som kærlighed
men i en noget anden form end du normalt kender den. Man kunne sige den
negative siden af kærligheden... - Men sjovt nok kan det nogle gange virke
ophidsende at snakke om fortiden og ikke mindst hvad og hvordan osv...
Faktisk for begge parter. Men du skal ikke tro, at man kommer længere ved at
snakke og snakke om det trævt imod. Prøv for en tid slet ikke at tale om
disse ting indtil du kan styre din jallusi bedre (mange måneder/ nogle år).
God fornøjelse og tag det ikke så tungt!

Mvh. Brian