cb650f erfaringer søges, ulemper som forde~
Fra : Kim K

Dato : 18-04-02 21:27

har lige viderebragt lidt spm for en ven som ikek kan opsætte nyhedsgrupper
med hans macintosse
Det drejer sig om en CB650F

jeg er interesseret i at få at vide hvornår den skal ha' skiftet knastkæde,

og om den har nogle svagheder jeg være opmærksom på.

Og hvor holdbar motoren er på den.

Andre oplysninger er da også velkomne.

Mvh
Jesper

Fra : Jonas Holt

Dato : 18-04-02 23:02

> og om den har nogle svagheder jeg være opmærksom på.
>
> Og hvor holdbar motoren er på den.
>
> Andre oplysninger er da også velkomne.

Havde selv en engang.
Motoren kan spise noget olie - og lidt meget benzin, specielt hvis det er
koldt.
Skal cyklen stå i en uge eller mere anbefales det at køre karburatorerne
tørre og så fylde dem med frisk benzin når den skal ud og køre igen, ellers
kan den ikke starte.
Er skiverne ikke meget dyre til den?
Jeg var glad for min - de blanke alu-dele pudsede jeg med autosol hver
hver - hveranden fredag, så blev de langsomt blankere og blankere.

Jonas Holt & CBR600F2

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 19-04-02 14:27

> Det drejer sig om en CB650F
> jeg er interesseret i at få at vide hvornår den skal ha' skiftet
knastkæde,

Hej

Knastkæden skal skiftes når den rasler voldsomt, eller føles slap.

--
Mojn
Jens Bager Jensen