Deltag i MC-Portalen's konkurrence, og vin~
Fra : Brian Charles D. Chr~

Dato : 18-04-02 21:15

http://www.mc-portalen.com

Jeg har spekuleret meget over, hvordan jeg skal få medlemmerne/brugerne af
MC-Portalen til at komme med endnu flere bidrag til portalen, således at
MC-Portalen bliver endnu mere spændende og interessant for
medlemmer/brugere, end den allerede er den dag i dag.

Om jeg har fundet frem til den rigtige løsning, vil tiden vise, men i et
forsøg på at få Jer ud af starthullerne udskriver jeg nu en konkurrence,
hvor vinderen af konkurrencen er den, der indenfor en måned fra d.d. skriver
en artikel til MC-Portalen, og denne artikel efterfølgende kåres som
vinderartikel. Da jeg desværre ikke har ubegrænsede midler, har jeg
besluttet at donere et beløb stort 250 kr. der udbetales til den, der
skriver vinderartiklen.

Vinderen vil blive fundet på følgende måde:

Web-redaktionen vil gennemlæse alle de indsendte artikler, og derefter
udvælge de 3 artikler, som vi mener, er de bedste.

Det er herefter op til medlemmerne af portalen, at stemme på den artikel, de
mener, er den bedste af de 3 udvalgte. Jeg vil til lejligheden oprette en
afstemning, så udvælgelsen foregår så korrekt som muligt.

Der er ingen krav til indholdet af artiklen, lige bortset fra at artiklen
selvfølgelig skal have et eller andet at gøre med motorcykler.

Det kan f.eks. være en artikel om din tur til Italien, hvis du da har været
der!.. Eller det kan være en artikel om et godt træf, du har været med til,
en artikel om dine erfaringer med forsikringsselskaberne, om en hyggelig tur
ud i det blå, om en pudsig eller pinlig historie...om et lille "møde" med
politiet..o.s.v. Kun din egen fantasi sætter grænser!

Du behøver ikke være journalist, eller et fantom til at skrive spændende
historier for at kunne deltage i konkurrencen, der er plads til alt her på
MC-Portalen, og også plads til slåfejl og andre finurligheder i artiklerne.

Alle artikler, der indsendes inden den 18-05-2002, deltager i konkurrencen.
Alle de indsendte artikler offentliggøres løbende. Vinderen vil blive
offentliggjort på MC-Portalen, efter afstemningen har været i gang i 7 dage,
altså den 25-05-2002.

Jeg ønsker jer alle sammen held og lykke, og håber præmien - selvom den er
meget beskeden - kan sætte lidt mere skub i artikel delen på MC-Portalen til
glæde for os alle.

P.S. Anmeldelser af motorcykler - også din egen - deltager også i
konkurrencen på lige fod med de øvrige indsendte.

Med venlig hilsen
Webmaster, MC-Portalen.com
www: http://www.mc-portalen.com
E-mail: webmaster@mc-portalen.com

Fra : Søren Lindholt

Dato : 18-04-02 23:00

"Brian Charles D. Christensen" <webmaster@mc-portalen.com> skrev i en
meddelelse news:3cbf291f$0$256$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

"en masse reklame og noget om en lille præmie for en masse arbejde..."

Nu synes man måske at det er på grænsen af hvad der normalt bør finde sted i
en standard-nyhedsgruppe ... opslag mv. henvises vel nærmest til dk.opslag
eller sådan noget....

Lad os nu holde debat, historier osv osv i dette fine velfungerende forum og
sammes hjemmeside dmcn.dk, og ikke sprede al den gode vilje over tusind
selvbestaltede sider rundt om på nettet...

250,- pfft....

mvh Søren

Fra : Jørgen Winther

Dato : 18-04-02 23:14

"Søren Lindholt" <lindholt@person.dk> wrote in message
> [...]
> sammes hjemmeside dmcn.dk, og ikke sprede al den gode vilje over tusind
> selvbestaltede sider rundt om på nettet...

Lige en kommentar til det specifikt ovenstående: Internettet fungerer jo i
høj grad, ved at mange laver noget - det kan være nyhedsgrupper, hjemmesider
eller andet, men selve summen af al denne aktivitet giver Internettets uhyre
store anvendelighed.

Så med al respekt for denne NG og dens hjemmeside og alle de mange rare
mennesker der lufter deres uendelige visdom, dagligdags problemer og sjove
historier her, så er der skam efter min bedste overbevisning plads til meget
mere.

Om reklamen, du svarede på, så er den rigtige måde at sætte nye ting i gang
på, kan du jo med rette drage i tvivl, men det er blot midlet, der galt...
Jeg har kigget på den reklamerede side, og synes jo nok den har karakter af
at være et alt-i-ét sted - også kaldet en portal - af en type, som jeg tror
kan være svær at starte op. Der er alt for meget, der skal bringes til at
fungere på én gang.

Dmcn.dk på den anden side er jo ikke altomfattende, og nogen har måske mere
lyst til at prøve på egen hånd, end at være med til noget fælles, som at
medvirke til videreudviklingen af dén. Vi kører jo heller ikke allesammen i
flok, hver gang vi lufter motorcyklen? Hver ting til sin tid, og der er
plads til alle

--
Jørgen
CB 750 F

Fra : Robert

Dato : 19-04-02 09:16

> [...]
> MC-Portalen til at komme med endnu flere bidrag til portalen, således at

blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah
> [...]

> P.S. Anmeldelser af motorcykler - også din egen - deltager også i
> konkurrencen på lige fod med de øvrige indsendte.

Hastigheden af dette "sted" minder mig stadig
om mine dage på den trehjulede