Problemer i Hidden & Da....
Fra : Jørgen Hansen

Dato : 18-04-02 18:50

Jeg har et problem i en bane i Hidden & D...
Det er den bane hvor men skal over en bro og tage en båd, men ligegyldig
hvad jeg gør, bliver det slået alarm når jeg nærmere mig broen. Jeg har
fundet det civile tøj, jeg har prøvet at køre i bilen
Er der nogle der har løsningen til hvordan man over broen uden at blive
opdaget ???

--
MVH
Jørgen

Fra : Silver

Dato : 18-04-02 19:04

Jeg sneg mig som sniper hen langs selve molen og skød de 2 vagter som kommer
gående og så sneg jeg mig helt hent til broen, der lagde jeg ham under den
så han ikke skød nogen og advarede dem, så gjorde jeg de andre ting som man
skal tror jeg....det er lidt lang tid siden
men jeg zoomede så ind med sniperen og skød de vagter som var under broen på
den anden side, og så zoomede jeg med den gule sigtelinje over imod båden og
så skiftede billedet jo til tyskeren som løber derhen men SAMTIDIG kan man
se den gule sigte linje og så kunne jeg ligge og styre den og så ramme ham
så båden ikke sejlede og så kunne jeg ellers rydde op i byen uden at skulle
bekymre mig om at de kunne høre mig, jeg gemte spillet lige før jeg skød ved
broen for det kan godt tage et par forsøg :D

held og lykke med et kanonfedt spil og husk at H&D 2 snart udkommer ;)

Mvh
Silver

Jørgen Hansen <gugge@os.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cbf0729$0$230$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Herold³

Dato : 18-04-02 19:43

> held og lykke med et kanonfedt spil og husk at H&D 2 snart udkommer ;)

You wish :|

Det er udsat til December 2002.

Fra : Gerner

Dato : 18-04-02 19:17

On Thu, 18 Apr 2002 19:49:34 +0200, "Jørgen Hansen" <gugge@os.dk> wrote:

> [...]
>fundet det civile tøj, jeg har prøvet at køre i bilen
>Er der nogle der har løsningen til hvordan man over broen uden at blive

Det eneste råd der går igen og igen er at ikke have noget våben med og så bruge
våbnet i båden. 1 mand uden våben render ned til båden og forhindre vagten på
kajen i at entre båden.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Herold³

Dato : 18-04-02 19:42

> [...]
bruge
> våbnet i båden. 1 mand uden våben render ned til båden og forhindre vagten

Tjah, jeg brugte nu en anden metode. En mand frem for at hente tøjet til de
andre. Ned til broen og vagthuset i bil. Der kan man så ligge et elegant
baghold ved vagthuset, så de nedlægges lige så snart der slås alarm. Vagten
på broen kan ordnes bagfra med kniv, eller med en sniper-riffel, lige så
snart at bagholdet er klar.

Fra : Peter Larsen

Dato : 18-04-02 22:14

"Jørgen Hansen" <gugge@os.dk> wrote in message
> [...]
> fundet det civile tøj, jeg har prøvet at køre i bilen
> Er der nogle der har løsningen til hvordan man over broen uden at blive

ja, jeg tonsede bare efter utallige forsøg

8]=