Ikke MC, men hvor mange
Fra : Robert

Dato : 18-04-02 19:04

indlæg er der plads til "under" en tråd ?
- hvor lang kan tråden blive ?
undrer mig netop over et pludselig "stop"
for flere indlæg i en laaaang tråd her....
- de fleste er klar over hvilken jeg mener

~Robert

Fra : Henrik B. Larsen

Dato : 18-04-02 19:53

"Robert" <mitrig|_re_|tigenavn@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> undrer mig netop over et pludselig "stop"
> for flere indlæg i en laaaang tråd her....
> - de fleste er klar over hvilken jeg mener

Hmm, på google står der at der kun at der er 242 indlæg? Det er da ikke
meget?

Henrik
www.gsx.dk

Fra : Robert

Dato : 18-04-02 20:00

"Henrik B. Larsen" <hbl@stubnet.dk> skrev i en meddelelse

> "Robert" <mitrig|_re_|tigenavn@hotmail.com> wrote in message

> Hmm, på google står der at der kun at der er 242 indlæg? Det er da ikke
> [...]
Se evt ovenfor... den med wheelien.. der er exact 256.. og der døde den... ?

Robert

Fra : boe

Dato : 18-04-02 20:04

"Robert" <mitrig|_re_|tigenavn@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Se evt ovenfor... den med wheelien.. der er exact 256.. og der døde den...
?

Du kan jo starte en ny tråd: "Hvordan laver man en stoppie". Det kan jo
være, at den kan slå rekorden

Bo, VF1000F

Fra : Robert

Dato : 18-04-02 20:07

"boe" <bem@NOSPAMbellesystems.com> skrev i en meddelelse
> "Robert" <mitrig|_re_|tigenavn@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Du kan jo starte en ny tråd: "Hvordan laver man en stoppie". Det kan jo
> være, at den kan slå rekorden
>
> Bo, VF1000F

hæhææ jeg skal ikke vove noget......

Robert

Fra : Steffler

Dato : 18-04-02 21:02

"boe" <bem@NOSPAMbellesystems.com> wrote in message
> "Robert" <mitrig|_re_|tigenavn@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> ?
>
> Du kan jo starte en ny tråd: "Hvordan laver man en stoppie". Det kan jo
> være, at den kan slå rekorden

Forkert - Man kan ikke kontrastyre eller køre på bavlehjul med
en kardan syggel.. Det er dem der laver tråde

/S

Fra : Robert

Dato : 18-04-02 21:17

"Steffler" <steffen.hansen@MYFINGERdba.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> den...

> Forkert - Man kan ikke kontrastyre eller køre på bavlehjul med
> en kardan syggel.. Det er dem der laver tråde

Kan man ikke ? awhat ??

~Robert

Fra : Hellfire

Dato : 19-04-02 00:29

> Forkert - Man kan ikke kontrastyre eller køre på bavlehjul med
> en kardan syggel.. Det er dem der laver tråde
>
> /S

Kontrastyring virker da fint på min makkers GS650G Katana!?! Det gør faktisk
den tunge f***** en hel del lettere at styre!

Fra : Armand

Dato : 19-04-02 22:29

Hellfire <hepa@tdcspace.dk> skrev i en
> Kontrastyring virker da fint på min makkers GS650G Katana!?!

Hæ!
Du faldt i (megatrådoplægs-) fælden

--
Armand.