Behandling af læderjakke
Fra : Lisbeth Pedersen

Dato : 18-04-02 17:38

Hej NG
Jeg har en læderjakke som er begyndt at se ret kedelig ud. Den har ligesom
fået et grønligt skær og nu vil jeg gerne have den til at se flot ud igen.
Hvad skal jeg gøre ved den?
VH LKP

Fra : Ove Nielsen

Dato : 18-04-02 18:46

Jeg syntes da ikke du skal gøre noget ved din jakke. Det grønne look den har
fået vil da se godt ud når du tager den på til dit havearbejde hæ hæ..

Hilsen Ove.
Der kun har lædertøj på når jeg kører motorcykel..

Fra : Lisbeth Pedersen

Dato : 18-04-02 21:31

Ja haha godt nok når jeg ikke har en have, men jeg kan jo også bare flytte
ud i skoven...
VH LKP

Ove Nielsen <oz3afs@tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cbf0635$0$26612$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 18-04-02 22:26

"Lisbeth Pedersen" <hh57@mail.strueres.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fået et grønligt skær og nu vil jeg gerne have den til at se flot ud igen.

Jeg ville starte med at tørre den af med en klud med lædersæbe. (blandet med
vand selvfølgelig)
Når den så var helt tør ville jeg give den en god gang læderfedt (evt. tonet
i den rigtige farve) og lad det tørre ind, efter nogle timer ville jeg så
tørre og børste den ren.

Thomas
This mail was scanned by Norton Antivirus 2002

Fra : Lisbeth Pedersen

Dato : 19-04-02 12:17

Hvor kan man få læderfedt og lædersæbe?
VH LKP

Thomas Nørgaard <nimbus39@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cbf39ed$0$262$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 19-04-02 21:06

> Hvor kan man få læderfedt og lædersæbe?
> [...]

Jeg har købt mit læderfedt(ufarvet) i den lokale brugs, men jeg vil tro at
de fleste skotøjsforretninger har det.
Hvad angår sæben kan den købes i de fleste skindforretninger.

Fra : Lisbeth Pedersen

Dato : 20-04-02 10:28

Takker!

nyhedsmeddelelse:3cc078a5$0$78799$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...