Tinitus
Fra : Manse

Dato : 18-04-02 16:51

Hejzan i Gr.
Ved nogen hvad dette skyldes, eller ved nogen om man kan komme af med det
igen?
Manse

Fra : witz

Dato : 18-04-02 18:17

"Manse" skrev d. 18-04-02 16:51 dette indlæg :
> Hejzan i Gr.
> Ved nogen hvad dette skyldes, eller ved nogen om man kan komme af med
> [...]

Prøv med Ginkgo Biloba 450 mg. 2 stk. om dagen i 1-2 mdr. så skulle din
susen/piben for ørerne forsvinde
Hilsen
Flemming

http://www.kandu.dk/

Fra : massage

Dato : 21-04-02 18:33

JEG har mange gode erfaringer med healing/samtale behandling ....!

venligst kasper...

www.vendepunkt.dk

Fra : Alex Bach Andersen

Dato : 22-04-02 05:02

In message <3cbeeb7d$0$273$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>
date 18 Apr, wrote a daemon named Manse:

>Hejzan i Gr.
>Ved nogen hvad dette skyldes, eller ved nogen om man kan komme af med det
>igen?

Jeg har oplevet en væsentlig bedring efter at jeg har skildt mig af med mine
amalgamplomber.

--
Alex Bach Andersen, freelance conductor UIN: 8285066
NodeSats/MusicTypesetting - Acorn RISC PC 600 - StrongARMed