Piaggio NRG Mc3
Fra : TJ

Dato : 18-04-02 16:55

Dav NG...
Mange af mine kammerater mener at NRG´en er noget være skrammel der ikke kan
holde til at blive tunet, så jeg ville lige høre jer om der er nogen der ved
noget om det eller der har eafaring med sådan en.

Hilsen TJ

Fra : Allan Riise

Dato : 18-04-02 17:02

"TJ" <jaaj@adr.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
ved
> noget om det eller der har eafaring med sådan en.

Tjaaee...
efter at søge 20 sekunder på google (det er din ven), faldt jeg over denne
side, det var slet ikke så svært...
http://www.scooter-tuning.dk/racing_team_dk.htm

Venligst...
Allan

Fra : Allan Riise

Dato : 18-04-02 17:06

Der er da også denne side, igen med google som ven..

http://piaggio-nrg.subnet.dk/_674149.html

Venligst...

Allan

Fra : Bendt Grunge

Dato : 18-04-02 18:18

"TJ" <jaaj@adr.dk> wrote in message
> [...]
ved
> noget om det eller der har eafaring med sådan en.

Det er da nogen uvidende venner du har, ellers er de misundelige, DU har den
som er bedst til at tune og holder længst.
P-Joggen (minarellie Motor) er en ønk motor i forhold til, din kan tåle at
køre med 16-18 Hk på en std. Krumtap det kan en Minarelli ikke, og du kan få
de kraftigste TUN til en NRG (Vespa Motor) på over 25Hk, så det passer ikke
og jeg har en (Vespa Motor) selv med tun på så jeg ved det.

Hilsen BG.

Fra : RpR

Dato : 18-04-02 21:21

> [...]

ikke
> og jeg har en (Vespa Motor) selv med tun på så jeg ved det.

Jeg vil da mægtigt gerne se en Piaggio med 16hk og standard tap.
Ligesom jeg hellere end gerne vil se en med over 25hk på baghjulet..

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Flemming Ploug aka ~

Dato : 19-04-02 11:41

Jamen så kom og se min....
Har en Gilera Runner SP med følgende :

Hebo 47,6 alu New Generation (Zylinderkit HEBO NIKASIL "Manston Replica"
70ccm Alu LC 15-17PS
Neue Generation, sehr schneller Zylinder aus Aluminium !
Geteilter Auslass ! Externe Brennraumkalotte !
Gilera: Runner 50, DNA
Piaggio: Zip SP, NRG Extrem, NRG LC alle, NTT, Quarz, )

Hebo Large volume potte

Dell'orto 21mm

Standard krumtap
standard vario
standard kobling med andre fjedre

Har haft kittet på i et år nu og ikke en eneste mislyd fra skidtet

Flemming

Fra : RpR

Dato : 20-04-02 02:58

> Hebo 47,6 alu New Generation (Zylinderkit HEBO NIKASIL "Manston Replica"
> 70ccm Alu LC 15-17PS

èn ting er hvad fabrikanterne oplyser, en anden ting er den rent faktiske
ydelse. Har du en udskrift fra en testbænk?

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Flemming Ploug aka ~

Dato : 20-04-02 11:36

Nej for har ikke ku finde en der tager en pris jeg vil gi he he

Fra : RpR

Dato : 20-04-02 14:31

> Nej for har ikke ku finde en der tager en pris jeg vil gi he he

Du kan dukke op ved Robert's MC i Guderup på Als d. 31 August, da er der
nemlig Scooter Træf 2002 og det koster 100,- at få den på bænken + du
deltager automatisk i konkurrencen om DK's vildeste knallert.

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com