New York i efteråret
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 18-04-02 16:35

Hej,

Jeg planlægger en lille tur til staterne i august/september. Jeg vil købe et
rail-pass og så køre rundt, sådan lidt over det hele. Det er ligemeget, hvor
i USA jeg lander, men New York plejer at være det billigste. Men, hvor køber
jeg billigst en billet dertil - alle de der 3000,- tilbus, jeg har kigget
på, koster 4000,- hvis det skal være i august/september...

--
Venlig hilsen / Best regards,

Rasmus Nielsen.

Fra : flimmer

Dato : 18-04-02 16:39

Rasmus Nielsen <postmaster@rasmusn.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cbee737$0$26653$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> jeg billigst en billet dertil - alle de der 3000,- tilbus, jeg har kigget
> på, koster 4000,- hvis det skal være i august/september...

Du skal nok vente lidt med at bestille - priserne er ikke faldet endnu.

Du skal lidt længere hen på året inden efterårs-priskrigen bryder ud.

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 18-04-02 19:48

> Du skal lidt længere hen på året inden efterårs-priskrigen bryder ud.

Kan det virkeligt passe? Jeg har allerede været ude for, at nogle af flyene
er fuldt bookede op, når jeg har søgt på afgange.

--
Venlig hilsen / Best regards,

Rasmus Nielsen.

Fra : Jesper Christensen

Dato : 19-04-02 17:01

Generelt er de dyreste måneder Juli og August. Så prøv at se hvad der sker
hvis du kan rejse i September i stedet.

Og hvis du kan være fleksibel, f.eks. rejse Mandag, Tirsdag eller Onsdag er
det billigere og der er næsten altid plads.

Jeg har rejst med British Airways hver gang, de virker billigst, og det er
en dejlig oplevelse at rejse med dem, prøv at ring til dem og se om de har
nogle tilbud kørende lige nu eller om de får, hvis man er venlig kan du
nogen gange få opkomne tilbud ud af dem.

Go rejse

--
Med Venlig Hilsen/Kind Regards
Jesper "BigJay" Christensen