Dansk forhandler af SuperMicro
Fra : Jens Rex

Dato : 18-04-02 16:13

Er der nogen der kender en dansk forhandler af SuperMicro boards?

Jeg har researchet efter motherboards til en dual CPU løsning (MPX=nej),
og SuperMicro ser ud til at være "det". Men jeg synes det er svært at
finde serverhardware. Det er ikke ligefrem hardware af den klasse man
finder på EDBpriser.dk. PRO-Consult har en del server ting, men ikke så
mange motherboards. Hvor skaffer man den slags?

Fra : Ulrik Lunddahl

Dato : 18-04-02 22:13

"Jens Rex" <nospam@fuckup.dk> wrote:

> Er der nogen der kender en dansk forhandler af SuperMicro boards?

Ja...

> [...]
> finder på EDBpriser.dk. PRO-Consult har en del server ting, men ikke så
> mange motherboards. Hvor skaffer man den slags?

Har du overvejet at ringe til os, det er kun omkring 25% af de varer vi har
i sortimentet der er vist på vores hjemmeside. Det samme gælder sikkert for
en del andre hardware relaterede virksomheder.

Husk også på at en server består af mange andre ting end et
servermotherboard.

P.S. Jeg har fri nu, men arbejder til daglig i PROconsult Data A/S

--
Med Venlig Hilsen

Ulrik Lunddahl - nospam037@lunddahl.dk
My heroes: Heddy Lamar & George Antheil

Fra : Jens Rex

Dato : 18-04-02 23:02

On Thu, 18 Apr 2002 23:12:53 +0200, Ulrik Lunddahl wrote:

>Har du overvejet at ringe til os, det er kun omkring 25% af de varer vi har
>i sortimentet der er vist på vores hjemmeside. Det samme gælder sikkert for
>en del andre hardware relaterede virksomheder.

Okay... det var jeg ikke helt klar over. Men tak for informationen. Har
kigget på alle mulige skumle norske og svenske hardware sites og jeg ved
ikke hvad :)

>Husk også på at en server består af mange andre ting end et
>servermotherboard.

Det er jeg skam ganske klar over, men jeg starter lige fra bunden af,
for hvis jeg skal researche alt for mange ting ad gangen, så er jeg
bange for at mit hovede springer i luften. :)

Jo mere man læser om ting, jo mere finder man ud af at man ikke ved, som
man så bliver nødt til at læse om.

Indtil videre har jeg samlet nogle potentielle kandidater, som jeg lige
vil finde nogen priser på - det er jo ikke en helt uvæsentlig side af
sagen. (ikke for mig i hvert fald)

>P.S. Jeg har fri nu, men arbejder til daglig i PROconsult Data A/S

Cool nok. Rigtig fed biks. I står ikke lige og mangler en hjælpende
hånd? Flytter til Odense om et par måneder og mangler noget at lave :)

- Jens

Fra : Jens Rex

Dato : 19-04-02 12:55

On Thu, 18 Apr 2002 17:13:22 +0200, Jens Rex wrote:

>Er der nogen der kender en dansk forhandler af SuperMicro boards?

Et opkald senere til ProConsult, og stadig ikke noget SuperMicro. Øv
bøv. Så jeg gentager mit spørgsmål.

Fra : Blaster

Dato : 22-04-02 14:39

Prøv med www.zitech.dk

De har vist haft supermicro serverboards i lang tid!!