jedi 2 hjælp
Fra : Punish the deed, not~

Dato : 18-04-02 10:28

Hej jeg er nået til en bane hvor mig og ham negeren skal flyve væk i
rumskibet , jeg har været i de to rum på hver side dem hvor man skal
igennem en tunel for at komme over , og har slukket /tændt kontakterne

Men nu mangler jeg vist nok en kode "hørte ikke lige hvad negeren
sagde" men hvor finder jeg den ?? jeg er kommet ned på det plan lige
nedenunder rumskibet men hvordan kommer jeg videre ned ??

På forhånd tak

Fra : Torben Larsen

Dato : 18-04-02 10:48

"Punish the deed, not the breed" <nobody@home.com> wrote in message
> [...]
> sagde" men hvor finder jeg den ?? jeg er kommet ned på det plan lige
> nedenunder rumskibet men hvordan kommer jeg videre ned ??

Du skal tænde for brændstoftilførslen. Kig på den røde og blå ledning, hvor
der er to symboler. Gå ud af hangaren bag rumskibet, og til venstre er der
en brændstofsilo (den med alle rørene til/fra). Ovenpå den er der 2
computere, hvor du skal taste symbolerne ind.

Og 'ham negeren' er altså Lando Calrissian.....LANDO CALRISSIAN !! Du skal
vist lige se Star Wars ep. 4-6 min ven, der er gået noget helt galt med din
opdragelse ;)
--
Torben
http://www.petitiononline.com/warcrime/

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 18-04-02 20:34

On Thu, 18 Apr 2002 11:47:34 +0200, "Torben Larsen"
<turbonegro@[REMOVE]hotmail.com> wrotd:

> [...]
>vist lige se Star Wars ep. 4-6 min ven, der er gået noget helt galt med din

haha ja ok jeg skal bare skyde nogle stjernekrigere og
afrorummanden hjælper mig , tak for tippet .

Fra : Thomas Hjort

Dato : 18-04-02 15:42

"Punish the deed, not the breed" <nobody@home.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> sagde" men hvor finder jeg den ?? jeg er kommet ned på det plan lige
> nedenunder rumskibet men hvordan kommer jeg videre ned ??

LOL ham negeren ... Det hedder det altså ikke, det hedder AfroRummand ;)

Mvh Thomas