mobile home usa?
Fra : P.Sørensen

Dato : 18-04-02 11:06

Nogen der har erfaringer med gode steder i Las Vegas området at leje mobile
homes? Planen er at "turnere" sydvesten i en uges tid ud af Las Vegas..?!
Pålidelige firmaer, rimelige priser osv.?
Samme spørgsmål også ang. hoteller i selve Las Vegas??
Preben

Fra : Pernille og Kennet

Dato : 18-04-02 13:06

Prøv istedet rec.travel.usa-canada. Der er folk der ved meget mere.

Kennet

Fra : flimmer

Dato : 18-04-02 16:28

> [...]
> Pålidelige firmaer, rimelige priser osv.?
> Samme spørgsmål også ang. hoteller i selve Las Vegas??

Eller prøv helt at droppe ideen.

Det koster så vidt jeg ved en formue at leje og køre rundt i mobile homes i
USA.

Det er billigere og federe at køre rundt i en stor øse og så bo på moteller.

Kast dig evt. over kupontilbuddene som står alle steder i USA, her kan du
finde billige moteller. (25-50 USD pr. nat pr. rum)

Med hensyn til vegas, så kan du prøve at søge på www.lasvegas.com her kan du
få listet alle hotelpriserne ved at søge på hoteller i rubrikken ude til
venstre.
Vil du ikke betale den "dyre" pris kan jeg anbefale Motel 6 lige bag MGM
Grand det koster omkring 40 USD i døgnet og er helt i top.

God tur !

Fra : P.Sørensen

Dato : 18-04-02 17:52

> [...]
> Vil du ikke betale den "dyre" pris kan jeg anbefale Motel 6 lige bag MGM
> Grand det koster omkring 40 USD i døgnet og er helt i top.

Jo, jeg kan godt se, hvad du siger - men når man har 2 mellemstore børn med
også, så ville det kræve 2 hotelværelser hver nat - eller et større (og
dyrere) "familyroom", hvor noget sådant findes. Og så tror jeg faktisk, at
det er billigere at køre og bo i motor home.
Men jeg ville også hellere køre convertable i Nevada og omegn, det er helt
sikkert!
P.sørenen

Fra : Michael Østergaard

Dato : 18-04-02 21:55

> men når man har 2 mellemstore børn med også, så ville det kræve 2
> hotelværelser hver nat - eller et større (og
> dyrere) "familyroom", hvor noget sådant findes.

Så er det fordi i er krævende, jeg var derover for to år siden sammen med min
bror og mine forældre.
Vi kunne da sagtens bo på et motel værelse med 2 dobbeltsenge.
Min bror og jeg er hhv 20 og 25, og kunne som sagtens dele seng. I skal vel
også kun bruge værelset for at få noget søvn, og ikke opholde jer.

Idet vi ankom til Las Vegas fredag og ville videre søndag, undersøgte vi ikke
priserne på de store hoteller Idet de er væsentlige højere i weekenden, end i
resten af ugen.. Vi kørte direkte til et motel, som ligger lige over for
Mandalay Bay ud til the Strip. Desværre kan jeg ikke huske navnet, men det var
såmænd ganske udemærket.
Derfra gik vi over til Mandalay Bay og tog den gratis "tram" videre til de
andre hoteller.

Michael

--
icq: 150974252

Fra : Bonnie

Dato : 20-04-02 16:42

> [...]
> Pålidelige firmaer, rimelige priser osv.?
> Samme spørgsmål også ang. hoteller i selve Las Vegas??

Hej Preben

Jeg sidder selv og planlægger en tur til USA, godt nok lidt længere osv. Men
jeg har været alt igennem efterhånden, med billeje også overvejelserne med
motorhomes.

Jeg har ikke rigtig kunne finde nogen priser på nettet, men har fået en del
brochure fra de danske rejseselskaber.

Jeg sidder med et ex. her ( det er Floridapriser - hvor det er noget
billigere at leje biler/motorhomes end i andre stater ) Der er 4 forskellige
størrelser motorhomes

C22 ( 2 børn - 2 voksne ) = 7875,-
C25 ( 3 børn - 2 voksne el. 4 voksne ) = 9185,-
C27 ( 3 voksne - 3 børn el. 4 voksne ) = 9680,-

Priserne er ugepriser og incl.

Leje incl. skat
Ansvarsforsikring
1000 miles i USA ( kørsel i Mexico er forbudt )

Priserne er uden forsikringerne VIP og VVP.

Jeg er selv gået væk fra ideen om motorhome da det er ALT for dyrt. Det
koster ca. 2200,- om ugen at leje en alm størrelse konomi bil, og man kan få
meget motel/hotel for prisen op til de 9000,- for motorhome + dyre
overnatninger i RV parker eller campingpladser.

Men alt dette kommer jo an på hvor billigt i vil gøre det

Jeg kan også kun anbefale Motel6 - men også camping plads kæden KOA (
www.koa.com ) - Som er en stor national campingplads kæde med luksus
campingpladser overalt.

God tur - Det kan være vi ses derovre

/Bonnie

Fra : P.Sørensen

Dato : 29-04-02 07:36

Okay, I har overbevist mig - motorhome ideen er droppet. En del snak om
dette på rec. travel.usa har også været medvirkende, da det ser ud til, at
det kunne blive en meget varm oplevelse netop i juli, netop i
nevada/arizona, da aircond. systemerne ikke kan følge med heden.
Så det bliver lejebil og motel - med pool.
Ang. Las vegas - nogle anbefalinger når vi gerne vil have et hotel med et
"fancy" poolområde ?
Preben

Fra : Pernille og Kennet

Dato : 01-05-02 12:25

Luxor er godt, også til prisen.

Ellers er i der netop i højsæsonen. Vi boede på days Inn. Det var en
beskeden pool, men absolut godt til prisen. Hvis I kører parallelt med "The
Strip" kan I få meget godt til en billig penge, men ikke på samme niveau..