E-Mail adresse
Fra : Lis Johannsen

Dato : 18-04-02 12:19

Er der nogen der kan hjælpe.
Jeg mangler AKUT Peder Eskildsens E-Mail adresse
Endnu bedre hans telefonnummer.

Lis

Fra : Bo S.

Dato : 18-04-02 12:26

Der er en gut, der har skrevet noget under navnet Peder, som har denne
emailadresse:

eskildsen@FJERNDETTEemail.dk

mvh Bo

Fra : N/A

Dato : 18-04-02 12:27

Fra : Lis Johannsen

Dato : 18-04-02 12:27

Tak
Lis

Fra : Bo S.

Dato : 18-04-02 12:36

> eskildsen@......
>
> Bo, VF1000F

Hej Bo

Hvis du kan slette dit indlæg igen, tror jeg hr. Eskildsen bliver glad. Der
er nogen af de der spam robotter, der afsøger nyhedsgrupperne for
e-mail-adresser, så nu bliver han nok sat på en eller anden spamliste. :-|

Selv bruger jeg en hotmailadresse til nyhedsgruppekommunikation, og jeg
modtager ca. 20-40 spammails hver dag på den konto (de svin)

mvh Bo

Fra : origo@earthling.net

Dato : 18-04-02 12:48

"Bo S." <elskak@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> er nogen af de der spam robotter, der afsøger nyhedsgrupperne for
> e-mail-adresser, så nu bliver han nok sat på en eller anden spamliste. :-|
Bare rolig, jeg mottar nesten intet spam, selv om min email er listet her.

JS

Fra : Peder

Dato : 18-04-02 12:54

On Thu, 18 Apr 2002 13:35:39 +0200, "Bo S." <elskak@hotmail.com>
wrote:

>Hvis du kan slette dit indlæg igen, tror jeg hr. Eskildsen bliver glad. Der
>er nogen af de der spam robotter, der afsøger nyhedsgrupperne for
>e-mail-adresser, så nu bliver han nok sat på en eller anden spamliste. :-|

Tak for omsorgen., men det er nu sket for længe siden, efter jeg et
par gange har skrevet den korrekte adresse i selve mailen.
Jeg har til gengæld fået tunet mit mentale spamfilter, så de næsten
ikke når at lande, før de er slettet...

>Selv bruger jeg en hotmailadresse til nyhedsgruppekommunikation, og jeg
>modtager ca. 20-40 spammails hver dag på den konto (de svin)

Overvejede det samme, men da var det for sent...

- og jeg har fået Lis' mail...

--
Peder - m/Suzi
"Inside every old person is a young person wondering what happened"

Fra : boe

Dato : 18-04-02 13:20

> [...]

> Selv bruger jeg en hotmailadresse til nyhedsgruppekommunikation, og jeg
> modtager ca. 20-40 spammails hver dag på den konto (de svin)

Jeg er helt enig, men i dette tilfælde har Hr. Eskildsen selv offentliggjort
sin utilslørede mailadresse - jeg fandt den ved en simpel søgning. Men du
har ret i din pointe og under alle omstændigheder, vil jeg for fremtiden
ændre email adresser - som jeg også kan se, at du selv har gjort i et andet
indlæg i tråden.

Bo, VF1000F

Fra : Bo S.

Dato : 18-04-02 13:47

Fra : m.grewy

Dato : 18-04-02 13:31

> [...]
>
> Selv bruger jeg en hotmailadresse til nyhedsgruppekommunikation, og jeg
> modtager ca. 20-40 spammails hver dag på den konto (de svin)

Det behøves ikke at være herfra for hotmail konto er spammers paradise.
Jeg bruger selv min rigtige e-mail og har overhovedet ikke problemer med
spammer.

Michael