Maling af træhus
Fra : pusmand

Dato : 18-04-02 12:08

Kan man bruge Gori 88 (som er min foretrukne maling til træ) ovenpå Flügger
olie-maling (jeg har fået at vide, at det er den maling, der er brugt
sidst - for ca. 6 år siden) ?? Det er hele huset, jeg skal i gang med
udvendig, så jeg vil jo gerne være helt sikker INDEN jeg investerer både
penge og arbejdstimer.

Fra : John Vedsegaard

Dato : 19-04-02 11:09

Hej pusmand

Det kan man godt. Prøv at se under
http://www.dyrup.com/dkabout.nsf/Framedefinitions/Dyrup+Danmark?OpenDocument

Underpunkter:
leksikonet / Tidligere behandlet træ udendørs / Facader vindskeder udhæng /
massivt træ / GORI /
Her vil du finde alle oplysninger.
Det er vigtigt at du udfører arbejdet som det er beskrevet, samt at
fugtigheds% ikke er for høj.

God arbejdslyst
Malermester John Vedsegaard
Hjemmeside http://home19.inet.tele.dk/forlaget/

Fra : pusmand

Dato : 19-04-02 12:43

"John Vedsegaard" <taform@c.dk> skrev i en meddelelse
> Hej pusmand
>
> Det kan man godt. Prøv at se under

http://www.dyrup.com/dkabout.nsf/Framedefinitions/Dyrup+Danmark?OpenDocument

Hej John.

Tak skal du ha. Det er da en ganske god side! Men der står ikke, at det
"tidligere behandlede træ" kan være behandlet med andre malinger?? Du er
sikker på, at beskrivelsen ikke blot gælder, hvis der osse tidligere er
brugt Gori ????