Er der virkelig ingen der ved noget om DVD~
Fra : jakob

Dato : 18-04-02 10:23

Jeg prøver lige igen Er der nogen der ved om man via Toast titanium
5.0 kan brænde et DVD projekt der er lavet på en pc og gemt som et image
fil, via DVD brænderen i en mac, og få en funktionel DVD skive ud af det
???

Hygge

Jakob H K

Fra : Peter Kiil

Dato : 18-04-02 11:47

in article MPG.1728aeda61898997989691@sunsite.auc.dk, jakob at ingen@spam.dk
wrote on 18/04/02 11:22:

> [...]
> 5.0 kan brænde et DVD projekt der er lavet på en pc og gemt som et image
> fil, via DVD brænderen i en mac, og få en funktionel DVD skive ud af det

Kan du ikke bare prøve?

--
/peter

Vikings? There ain't no vikings here. Just us honest farmers. The
town was burning, the villagers were dead. They didn't need those
sheep anyway. That's our story and we're sticking to it.

Fra : Morten Reippuert

Dato : 18-04-02 12:14

jakob <ingen@spam.dk> wrote:

> [...]
> 5.0 kan brænde et DVD projekt der er lavet på en pc og gemt som et image
> fil, via DVD brænderen i en mac, og få en funktionel DVD skive ud af det

jammen det har vi (jeg) da svaret på: det kan gpodt lade sig gøre.
arkiver dit projekt som en .iso så kan det brændes i toast.

Fra : jakob

Dato : 19-04-02 16:16

> jammen det har vi (jeg) da svaret på:

Upss det har jeg sgu da overset, pinligt

Men tak for endnu et svar..

Hygge

Jakob H K