Outlook 2000 - kvittering for læst meddele~
Fra : Erik Andersen

Dato : 18-04-02 12:14

Nogle afsendere ønsker at få en kvittering tilsendt. Denne kvittering virker
overfor nogle afsendere og ikke overfor andre. Hvordan kan det være?

Det medfører, at kvitteringerne ligge i udbakken og ikke kan sendes.

Er der nogen der har en forklaring?

På forhånd tak.

Erik

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 18-04-02 12:27

"Erik Andersen" <erik_a@post3.tele.dk> skrev:

> Det medfører, at kvitteringerne ligge i udbakken og ikke kan
> sendes.

Har du skiftet mailudbyder? Og modtager du stadig mails på den
gamle adresse?

Som regel kan man kun sende emails via den internetudbyder man
benytter aktuelt. Jeg henter selv post fra fire forskellige
mailservere - men det er kun den ene jeg kan sende på. Ved svar
vælger Outlook altid den mailserver som den modtagne mail er sendt
med - og det gælder altså også kvitteringer.

Så vidt jeg ved kan man ikke ændre det permanent, men har man en
mail der ikke bliver sendt (dvs. bliver liggende i udbakken) kan
man åbne den dér, og vælge "Send med" (klik på pilen i højre side
af Sendknappen). Det virker selvfølgelig kun hvis man har flere
mailservere at vælge imellem.

--
Jens Gyldenkærne Clausen
MF (medlem af FIDUSO - www.fiduso.dk)

Fra : Erik Andersen

Dato : 18-04-02 12:39

Hej Jens

Mange tak for dit hurtige forslag. Vi har ikke skiftet mailudbyder, så det
kan ikke være forklaringen.

mvh

Erik