Freak Kitchen koncert!
Fra : Morten Jensen

Dato : 03-02-01 01:45

Da jeg flere gange har været til nogle seriøst fede koncerter med diverse
bands i den tungere ende af rock-skalaen, uden at der var den helt store
publikumsopbakning, - vil jeg hermed opfordre alle elskere af en fed omgang
pikrock, at fange en af koncerterne i DK med svenske Freak Kitchen :

Torsdag d. 15. februar 2001 på Rytmeposten i Odense.
Fredag d. 16. februar 2001 på Tex i Kbh.

Billetter købes på BilletNet.

Jeg har netop selv købt nyeste album med Freak Kitchen kaldet "Dead Soul
Men", og endnu engang sparker trioen røv som bare fa'en! - Naturligvis med
verdensklasse guitaristen og forsanger Mattias Eklundh i front.
Specielt vil jeg fremhæve nummeret "The Ugly Side of Me" som et af mine
absolutte favoritter!

!!! Hør CD'en og kom til koncerten !!!

/Morten

P.S.: På Freak Kitchen's hjemmeside (http://www.freakkitchen.com) er der