Sweiss-træning
Fra : Germaine Nielsen

Dato : 18-04-02 07:32

Hej med jer!

Nu prøver jeg igennem disse nyhedsgrupper for at se, om der er nogen,
som kan hjælpe mig. Jeg træner retrievere i DRK, men er rimeligt ny
indenfor faget - derimod har jeg trænet hunde i andre foreninger i
næsten 10 år, men jeg ved ikke noget om Sweiss! Jeg har nu erhvervet
mig en super retriever med en supernæse, og hende vil jeg gerne lære
at gå sweiss - hvordan starter man op? Skal man træne på flere
forskellige blodtyper? Ved I, hvor man kan træne det i mit område i en
forening (Tønder)? Jeg håber, at der er nogen, der kan hjælpe!

MVH Germaine Nielsen

Fra : Per Herholdt Anderse~

Dato : 18-04-02 11:53

Hej
Den lokale jagtforening er nok eet godt sted at starte.

MVH Per

Fra : Allan Vester

Dato : 18-04-02 14:50

Det svar må kunne gøres meget bedre.

Der må være en større og lettere tilgængelig erfaring her i NG.

Jeg overvejer selv at anskaffe hund der skal trænes i schweiss arbejde, så
det kunne være nyttigt med nogle råd og afskrækkende eksempler.

mvh. Allan

Fra : Lars Haugaard

Dato : 22-04-02 21:18

Med fare for at blive "hængt" ud for at reklamere for egen hjemmeside ,
så vil jeg da foreslå jer i al beskedenhed måske at kigge forbi min. Der er
både lidt råd til træning, praksis og lidt litteraturhenvisninger.

De venligste hilsner

Lars Haugaard.

www.danbbs.dk/~haugaard

Fra : Andy P.

Dato : 22-04-02 22:19

Hej Lars.
Virkelig flot side, det må jeg sige. Den er tillige bygget op på en logisk,
tilgængelig og meget overskuelig måde. En fornøjelse at surfe på. Tak for
bidraget.
Hilsen
Andy.

Fra : Allan Vester

Dato : 23-04-02 19:21

..
> Med fare for at blive "hængt" ,
>
> www.danbbs.dk/~haugaard

Din hjemmeside var allerede i min link samling og er absolut et besøg værd
jeg har tillige modtaget fra Villy, gode råd og et link som også kan være
andre tossede Schweiss aspiranter til gavn.

Prøv www.nav.to/jagthunden

mvh
Allan

Fra : Mogens Dammand

Dato : 18-04-02 18:51

Prøv at søge på ''Google'' , jeg fandt bl.a. denne http://www.schweiss.dk/
Der står en del ´, også hvor i kan komme i gang, ellers kan de i hvert fald
hjælpe jer.

Mogens