Ekstra tlf linie og ADSL
Fra : Peter Skovgaard Niel~

Dato : 03-02-01 00:59

Jeg har gået og tænkt lidt på at få ADSL og bestilte for et stykke tid siden
WOL's løsning. Der gik et par uger og jeg fik at vide at jeg ikke kunne få
det fordi der ikke er nok råt kobber.

I dag har jeg så været inde på CyberCitys hjemmeside og har set at man kan
overdrage en eksisterende telefonlinie til dem. Nu kommer så mit spørgsmål:
Jeg har kun én telefonlinie lige nu, men jeg forestiller mig at man kan
bestille en ny telefonlinie fra TeleDK, og derefter overdrage den til
CyberCity - er det rigtigt? Og i så fald: Hvad tager TeleDK for at oprette
en ny telefonlinie?

mvh
Peter

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 03-02-01 10:55

> [...]
> bestille en ny telefonlinie fra TeleDK, og derefter overdrage den til
> CyberCity - er det rigtigt? Og i så fald: Hvad tager TeleDK for at oprette

ca. 1500 kroner og så er den låst i 6 måneder.
Der er desuden klausuler i Rå Kobber aftalerne (på www.tst.dk) som skal
forhindre den slags mere eller mindre.
Du kan jo få ADSL til at køre over din eksisterende telefonlinje, både med
TDK's løsning og med den løsning som Mobilix efter sigende skulle komme med
indenfor de næste 50 timer.

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 03-02-01 17:42

"Peter Skovgaard Nielsen" <peter.skovgaard@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
siden
> WOL's løsning. Der gik et par uger og jeg fik at vide at jeg ikke kunne få

et forslag:

Mobilix kommer jo her på mandag, med tilbudet om ADSL, og samtidig
telefoni,, Altså på samme telefonlinie, som telefonen. Og så er prisen
inkluderet i prisen,, også ISDN telefoni

Fra : Carsten Riis

Dato : 05-02-01 17:11

Peter Skovgaard Nielsen wrote:

snip: spm om telefon og ADSL

Ta et kig på http://www.blivklogere.dk

jeg tror, det er lige det du går og mangler.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)
Til OutlookEkspress brugere: