Bumser på hagen
Fra : Tus

Dato : 18-04-02 04:30

Jeg har fået 2 mægtig store bumser på hagen. Meget grimme og ubehagelige, og
heller ikke særligt pæne at se på. Jeg har aldrig bumser ellers. Men disse
to vil ikke gå væk igen, selv om jeg har smurt dem med pinicillin-salve i
ca. 1 uge nu.
Hjælp hvad skal jeg gøre?

hilsen Tus

Fra : Rie Lysvad

Dato : 24-04-02 00:17

Hej Tus

Sol vil nok kunne få dine bumser til at forsvinde og hvis den ægte ikke vil
skinne, må du i solarium. Og så skal du drikke en masse vand 3-4 liter om
dagen.
Det har virket for mig mange gange i mit liv.

Venlig hilsen Rie

Tus <nygaard-hansen@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cbe3cda$0$11943$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...