Show in taskbar problem
Fra : Ukendt

Dato : 17-04-02 22:33

Hej NG,

Jeg har en form ( BorderStyle = 0 - Fixed Single ) hvor jeg har angivet at
den skal kunne ses i taskbaren, men det bliver den ikke !
Er der nogen der har en ide om hvorfor ikke ???

Søren Staun Jørgensen

Fra : Jesper

Dato : 18-04-02 08:51

Borderstyle = 0 = NONE men sætter du shownintaskbar til true, så skal det
også virke, det gør det her....

Jesper G.

Fra : Ukendt

Dato : 18-04-02 10:26

"Jesper" <oz5pc@post.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Borderstyle = 0 = NONE men sætter du shownintaskbar til true, så skal
det
> også virke, det gør det her....

Hmmm... Tjaa - det gør det ikke her

Jeg har sat ShowInTaskbar = True ( og Borderstyle = 1 - Fixed Single,
sorry )

Jeg bruger VB6 på Win2000 Prof. SP2 - har det noget med det at gøre, eller
er der andre settings som skal være opfyldt for at det virker ???

Søren Staun Jørgensen

Fra : Ukendt

Dato : 18-04-02 10:39

> [...]
>
> Jeg bruger VB6 på Win2000 Prof. SP2 - har det noget med det at gøre, eller
> er der andre settings som skal være opfyldt for at det virker ???

Ups.. Ja, det er der - for at svare på mit eget spørgsmål
Jeg havde startet formen som modal - og så virker det naturligvis ikke !

Eller tak for hjælpen...

Søren Staun Jørgensen