Palit Microsystems Daytona 128mb
Fra : Peter Hansen

Dato : 17-04-02 19:57

Er deres 128mb med tv out noget lort?

Har bare hørt alle steder at det er umuligt at få tv out til at virker
ordentligt, eller kun i sort/hvid!

Havde ellers tænkt mig at købe kortet da alle inde på www.edbpriser.dk roser
det, bortset fra tv out!

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 18-04-02 08:16

"Peter Hansen" <peteradsl@hansen.mail.dk> skrev:
> Er deres 128mb med tv out noget lort?

Det kan jeg ikke rigtig svare på, men kig rundt i gruppen
og se folks meninger, problemer mv.

> Har bare hørt alle steder at det er umuligt at få tv out til
> at virker ordentligt, eller kun i sort/hvid!

Det er en and, det virker ganske udemærket.
Læs selv i gruppen, man skal bare have det rigtige udstyr!

> Havde ellers tænkt mig at købe kortet da alle inde på
> www.edbpriser.dk roser det, bortset fra tv out!

De er bare nogle amatører!

/Mikael

Fra : Brian k lauritzen

Dato : 18-04-02 19:13

Jeg kører med det kort, og det kører perfekt, problemerne med tvout ( som
jeg også har haft ) tror jeg skyldes Nvidias drivere som er for dårlige, jeg
bruger TVCC 2000 som er gratis fra www.tvtool.de det kører bare, og så er
det nemmere end at gå ind i egenskaber for skærm for at aktivere tvout.

Vh

Brian k lauritzen

Fra : Chipmand

Dato : 19-04-02 00:18

On Thu, 18 Apr 2002 09:16:10 +0200, Mikael Nørrelund Andersen
<noerrelund@pc.dk> wrote:

> [...]
>og se folks meninger, problemer mv.

>Det er en and, det virker ganske udemærket.
>Læs selv i gruppen, man skal bare have det rigtige udstyr!

Jeg bruger også det grafikkort og det virker bare uden problemer her
hos mig. Især efter at man fik opdateret driverne til kortet, dem der
fulgte med var ikke ligefrem gode drivere.

Mvh
Chipmand

Fra : wheeeeeeee

Dato : 18-04-02 23:31

> Er deres 128mb med tv out noget lort?

Har prøvet det. Det er fint.

> Har bare hørt alle steder at det er umuligt at få tv out til at virker
> ordentligt, eller kun i sort/hvid!

Det bliver kun sort-hvid hvis man gør det forkert.