Hvorfor skvulper min mave ved løb?
Fra : OleJ

Dato : 17-04-02 20:21

Mange gange når jeg løber har jeg problem med min mave som
skvulper...ligesom indvoldene hopper op og ned! Jeg spiser og drikker ikke
umiddelbart inden jeg løber, og jeg går på toilet inden.
Det er temmelig generende, da man efter kort tid bliver meget
ski..trængende!
Gode råd osv søges!!!

//OleJ

Fra : Morten Dall

Dato : 18-04-02 16:53

"OleJ" ...
> Mange gange når jeg løber har jeg problem med min mave som
> skvulper...ligesom indvoldene hopper op og ned! Jeg spiser og drikker ikke
> umiddelbart inden jeg løber, og jeg går på toilet inden.

Hvis du ikke spiser noget mindre end halvanden times tid inden løbeturen, så
har jeg ikke noget bud. Jeg kan anbefale dig at søge råd på
www.motiononline.dk

Mvh.

Morten

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 18-04-02 19:59

"OleJ" <ole_jepsen@bigfoot.com> writes:

> Mange gange når jeg løber har jeg problem med min mave som
> skvulper...ligesom indvoldene hopper op og ned! Jeg spiser og
> drikker ikke umiddelbart inden jeg løber

Hvor lang tid er "ummdeilbart" målt i timer/minutter? Søde drikke har
efter sigende en tendens til at skvulpe mere end rent
postevand. Husker desværre ikke kilden på oplysningen.

-j

--
Josephine Obel i DRs "Profilen"
tirsdag d. 9.04.02 kl. 21:25

Fra : Rundude

Dato : 18-04-02 22:09

Nu har motion vist sig værende god for peristaltikken , men til de
længere ture skal du nok ik spise indenfor de seneste 1½-2 timer. spiste
altid tre timer inden de lange ture (over 15-18km).

mvh
Rundude

Fra : OleJ

Dato : 19-04-02 07:27

Hej med jer!

Rart at få god respons! Jeg spiser dog ikke de sidste 2-3 timer inden
løbeturen og drikker kun lige lidt, så jeg må prøve at søge videre.

Savner i lige som jeg en gruppe for løb eller triathlon?

//OleJ

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 19-04-02 11:02

"OleJ" <olj@sol.dk> writes:

> Savner i lige som jeg en gruppe for løb eller triathlon?

Nej, vi har jo denne gruppe. Når vi en dag svømmes over at indlæg, kan vi
udskille løb i sin egen gruppe. Det handler blot om at skabe noget
opmærksomhed om gruppen blandt løbere (og andre).

-j

--
"Bliv brun på på 12 minutter"
reklame for solcenter

Fra : Neiklot

Dato : 26-04-02 11:56

"OleJ" <olj@sol.dk> skrev i en meddelelse

> Savner i lige som jeg en gruppe for løb eller triathlon?

Har du prøvet run4fun.dk ? De har et forum, hvor der er ok gang i den.

Nikolai (der febrilsk prøver at komme i form til Copenhagen Marathon den
26/5).