The Sims - Igen
Fra : Mercenary

Dato : 17-04-02 22:55

Hej igen.

Damn!! The Sims bliver ved med at kyle mig ud på desktoppen, selv når jeg
slår alle detaljer fra og dræber al lyd.

Jeg kører Win XP og har opdateret drivere til både grafik og lyd.

Nogen der har haft lignende problemer, og har fundet en løsning ??

/Merc.

Fra : Brian Hansen

Dato : 18-04-02 07:34

Mercenary skrev:

> Damn!! The Sims bliver ved med at kyle mig ud på desktoppen, selv når jeg
> slår alle detaljer fra og dræber al lyd.
>
> Jeg kører Win XP og har opdateret drivere til både grafik og lyd.

Hey.

Har du også installeret patchen???

Brian Hansen

Fra : Mercenary

Dato : 18-04-02 16:51

"Brian Hansen" <brian_hansen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Hey.
>
> Har du også installeret patchen???
>
> Brian Hansen

Den skulle gerne ligge i "Livin' it Up" udvidelsen, så det skulle jeg mene.

/Merc.

Fra : Gerner

Dato : 18-04-02 19:10

On Thu, 18 Apr 2002 17:51:29 +0200, "Mercenary" <Mercenary@mail1.stofanet.dk>
wrote:

>"Brian Hansen" <brian_hansen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

>Den skulle gerne ligge i "Livin' it Up" udvidelsen, så det skulle jeg mene.
>
>/Merc.

Spillet er pre xp, så du skulle måske lede efter en xp patch.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Mercenary

Dato : 18-04-02 21:51

"Gerner" <gerner@teknik.dk> skrev i en meddelelse

> Spillet er pre xp, så du skulle måske lede efter en xp patch.
>
> --
> Gerner
>
> fuku wa uchi, oni wa soto

Har allerede søgt på den officielle homepage... der er ikke noget at finde,
ud over den patch der allerede er inkluderet i "Livin' it up" udvidelsen

/Merc.

Fra : Seth

Dato : 18-04-02 22:51

"Mercenary" <Mercenary@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg kører Win XP og har opdateret drivere til både grafik og lyd.
>
> Nogen der har haft lignende problemer, og har fundet en løsning ??

Spillet kan sagtens køre under WinXp uden yderligere install af patch til
Sims (hvis den endda findes)

Muligheder for fejl:

Dit grafikkort kan ikke køre 4x agp....prøv med 2x

Grafikdriver...Hvis du kører Detonator 23.11, så drop den....den er så fyldt
med bugs for et ondt ord.

Defekt ram? Har lige haft samme problem på arbejde i dag med en pc der
crashede ud på skrivebordet og der var det ram som var skyld i problemet.

Håber det hjalp lidt...

mvh

Seth

Fra : E.J

Dato : 19-04-02 18:59

Prøv at ligge de nye 4i1 driver ind det hjalp på mit system
win xp pro

Fra : Mercenary

Dato : 20-04-02 02:14

Lader til at det var nok at bruge Nvidia's nyeste 28.32 drivere istedet for
kortproducentens drivere !?

Anyway... jeg takker for de hjælpsomme kommentarer

/Merc.

Fra : Martin Møller

Dato : 22-04-02 23:25

"E.J" <erikjen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv at ligge de nye 4i1 driver ind det hjalp på mit system
> win xp pro

Hvad er det for 4i1 driver du snakker om?

Martin

Fra : Mogens

Dato : 23-04-02 06:29

On Tue, 23 Apr 2002 00:24:49 +0200, "Martin Møller"
<martin.moeller@tiscali.dk> wrote:

>Hvad er det for 4i1 driver du snakker om?

VIA 4in1 drivere, men det er selvfølgelig kun hvis
man har en computer med VIA chip-set

Men VIA 4in1 burde ikke være nødvendig hvis
man kører Windows XP da de så er indbygget i
Windows fra starten af

Mvh Mogens

Fra : E.J

Dato : 23-04-02 11:29

Der er kommet nye siden da.
E.J

Fra : Rasmus

Dato : 23-04-02 13:20

Jeg har spillet The Sims + de fleste addons på min PC (med XP), og det har
kørt helt uden problemer.
Mon ikke det kan være noget med hardwaren i din PC?
RAMen måske?