Suppekur????
Fra : Britta Madsen

Dato : 17-04-02 20:35

Hejsa...
Ja så har vi været på suppekuren i nogle dage og min mave har bare brokket
sig helt vildt(altså så´n som om at man er sulten), har jeg mon gjordt noget
forkert?
Jeg er sikker på at kuren virker, men jeg har lige nogle spørgsmål, hvad
spiser man til morgenmad de dage hvor kuren varer? Ja nu man ikke må spise
brød......
Dem af jer der har været på kuren kan I ikke fortælle lidt om hvordan i har
det i alle dagene i kuren og hvor meget i har tabt jer på denne kur?
Det var hvis det hele, håber snart at høre fra jer............
M.v.h
Britta

Fra : katja

Dato : 17-04-02 21:08

Britta Madsen <bm_tigerdyr@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cbdcdd2$0$26641$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> det i alle dagene i kuren og hvor meget i har tabt jer på denne kur?
> Det var hvis det hele, håber snart at høre fra jer............

LOL - du spørger hvad man spiser til morgenmad - og undskyld jeg ikke kan
lade være med at grine.. - du spiser det der står du skal spise.. - dvs
mandag f.eks.. der står suppe og frugt - som hvad du må spise.. så enten
spiser du suppe til morgenmad eller også s piser du frugt..!

Min mave brokkede sig ikke.. under kuren.. jeg stoppede på 5 dagen - jeg
kunne og ville ikke leve af fem tomater [kan ikke lide tomater] og et
stykke kød.. så jeg snød mig til en portion havregryn.. og well droppede
kuren! - tanken om at spise suppe kunne få mig til at kaste op!

Katja - som hellere vil tabe sig på gammeldags maner! - men ikke har
fortrudt kuren.. har fået øjnene op for frugt igen :)

Fra : KNM

Dato : 18-04-02 14:48

Hej Britta...

Jeg er meget interesseret i at få opskriften på suppe kuren.... Er du ikke
sød at sende den til mig...??
Dette er forsøgt flere gange, (Ikke ved dig) men hos andre og der er ikke
nogen af dem der har reageret så nu prøver jeg igen.....

Hej fra
Karina
Knm@dvdtown.dk

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 18-04-02 14:55

hej karina...

grunden til at folk ikke reagerer er fordi kuren har været postet her i
gruppen tidligere.....
hvis du stadig ikke kan finde den er du velkommen til at maile mig privat..
så skal jeg gerne sende den...

--
knus sabina

Læs mine artikler på www.MandeZonen.dk
Spændende?? Vi kan altid bruge nye skribenter
send os en linie og lad os se hvad vi kan finde ud af.

Fra : msf

Dato : 19-04-02 12:25

"Sabina Hertzum" skrev d. 18-04-02 14:55 dette indlæg :
> Hej Sabine

Nu har jeg læst disse her indlæg om suppenkuren og er blevet nysgerrig
Og jeg kan forstå at du har opskriften på den. Måske du vil være så sød
at sende den til mig på msf@sol.dk?

På forhånd tak for hjælpen.

Hilsen
Maria

http://www.kandu.dk/

Fra : Karin Hansen

Dato : 23-04-02 13:43

"msf" <msf.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> Nu har jeg læst disse her indlæg om suppenkuren og er blevet nysgerrig
> Og jeg kan forstå at du har opskriften på den. Måske du vil være så sød
> at sende den til mig på msf@sol.dk?

Hvis du vil bruge suppekuren så kig på disse links.

http://www.idiet4u.com/diets/cabbagesoup.html

http://www.aboutcabbagesoupdiet.com/

Der er forskel i mængderne.
Den danske siger f.eks. 3 bananer, disse links siger op til 8 bananer.

Kuren er god som kickstart, hvis man synes man står i stampe eller
bare ikke kan komme i gang, men er absolut ikke beregnet til at bruge
i længere tid.

Mvh. Karin

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 23-04-02 14:02

"Karin Hansen" <krh@post.dk> wrote in message

> [...]
>
> http://www.aboutcabbagesoupdiet.com/
>
> Der er forskel i mængderne.
> Den danske siger f.eks. 3 bananer, disse links siger op til 8 bananer.

jeg er netop startet op på kuren i dag og må "desværre" indrømme at jeg
faktisk godt kan lide suppen*G*
jeg har dog tilsat lidt mere boullion og chili samt lidt krydderier.. men
ikke noget jeg mener er problematisk for effektiviteten i kuren... hvilket
jeg jo får at se om en uge
min opskrift lyder:

1 hvidkålshoved

2 løg
2 grønne peberfrugter uden frø
1 bundt bladselleri
1 ds. hakkede flåede tomater
7 kyllingebouillonterninger
2 røde chili uden frø.

ca. 5 l vand, så grøntsagerne efter et par minutters kogning er dækket af
vand.

Krydres med en anelse karry, allroundmix, salt og peber.

jeg har allerede i dag spist 3 portioner og synes den mætter VILDT*G* og da
jeg tidligere var nede og handle ind var jeg ikke fristet overhovedet til at
købe noget lækkert med hjem... jeg købte de ting jeg skulle bruge og nix
weiter... ( hvilket er meget usædvaneligt for mig)
hvis der er nogen der er interesserede vil jeg gerne holde folk opdateret
med mine fremskridt i løbet af ugen??

Fra : Lars Lienhøft Larsen

Dato : 23-04-02 21:54

"Sabina Hertzum" <sabina@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> hvis der er nogen der er interesserede vil jeg gerne holde folk opdateret
> med mine fremskridt i løbet af ugen??

Ja tak da!
mvh. Larsen

Fra : katja

Dato : 23-04-02 23:37

Lars Lienhøft Larsen <lars.lienhoeft.larsen@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cc5ca0d$0$17502$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Ja tak da!
> mvh. Larsen

Synes det er lidt sjovt.. vi var mange der var forgabte i kuren - mig selv
incl.. - og det er ihvertilfælde over en uge siden mange begyndte - ingen
har meldt tilbage *GG*

Så jeg tager det store første skridt.. - jeg klarede kuren til og med
halvdelen af fredag... - så kunne jeg ikke dy mig.. og spiste noget
havregryn - jeg manglede noget ordenligt bastant i min mave! - selve suppen
fandt jeg også pænt kvalmene til sidst! - så det var simpelthen lykke.. at
få.. noget havregryn :)

En god ting. har jeg dog fået ud af kuren.. jeg har aldrig i mit liv spist
så meget frugt.. - og well er blevet gladere for frugt.. end jeg var før

katja

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 24-04-02 06:58

katja" <katja.bk@email.dk> wrote in message
> [...]
suppen
> fandt jeg også pænt kvalmene til sidst! - så det var simpelthen lykke.. at

startede du mandag eller hvordan??

personligt synes jeg suppen mætter VILDT og ligger tungt*G*... selvom jeg
kun spiste tre portioner i går så havde jeg ingen trang til andet.... jeg
syndede dog lidt i går aftes da der var fællesspisning med min søns
skoleklasse og der var masser af lækre retter*G* det var ikke fordi jeg var
sulten..... det duftede bare deeejligt*G*
det betyder så at jeg tager endnu en dag på frugt og suppe i dag.... og
skubber det hele en dag..... så må vi se...

lavede du suppen 100% efter opskriften?? og i så fald hvilken opskrift??
eller brugte du den på andre måder??

så vidt jeg har forstået kan man variere det nærmest i det uendelige med
grøntsager og krydderier..... hvilket jeg også har gjort....

> En god ting. har jeg dog fået ud af kuren.. jeg har aldrig i mit liv spist
> så meget frugt.. - og well er blevet gladere for frugt.. end jeg var før

det er da ubetinget en fordel*G*

Fra : katja

Dato : 24-04-02 09:10

Sabina Hertzum <sabina@worldonline.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:dRrx8.2090$kp3.235589@news010.worldonline.dk...
> katja" <katja.bk@email.dk> wrote in message

> startede du mandag eller hvordan??

Hov.. Godt spørgsmål - ja det gjorde jeg.. - altså dumpede jeg i - dag 5 :)

> lavede du suppen 100% efter opskriften?? og i så fald hvilken opskrift??
> eller brugte du den på andre måder??

Ja jeg lavede den efter opskriften som har været her i nyhedsgruppen..

Men held og lykke.... med kuren.. og fortæl endelig.. hvordan det går :)

katja