Clairvoyant medieaften i Slagelse 6 maj
Fra : Klk

Dato : 17-04-02 22:46

Nedenstående er sakset fra www.malenes.dk

Medieaften.

Torsdag den 6 Maj 2002 kl. 19.00 - ??

Skipperkroen Mullerup Havn
Mullerup Strandvej 19
4200 Slagelse Telefon 58 86 45 00

Pris kr. 125,- pr. person incl. kaffe / the / kage.
OBS: Tilmelding til Mullerup Kro nødvendig.

En uforglemmelig aften, hvor 4 clairvoyante går i kontakt med Den Åndelige
Verden og modtager beskeder til publikum.

Der kan være hilsen fra en afdød til flere af de tilstedeværende, kontakt
med Guider, Engle etc.

De clairvoyante ved ikke på forhånd, hvem der får hvad - og der er ikke
altid besked til alle.

Oplev en positiv, indholdsrig og kærlig aften.
Aftenen afsluttes med en guidet afstressningsmeditation.

Jeg Kommer

Hilsen
KK

Fra : Rie Lysvad

Dato : 23-04-02 23:55

Den 6. maj er ikke en torsdag, men en mandag, men jeg ville ellers gerne
komme, der er bare den hage ved det, at jeg bor i Århus.

Venlig hilsen Rie

Klk <testesen@dandims.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cbded1b$0$26644$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...