Udkrivning med visual basic ??
Fra : Frank Larsen

Dato : 03-02-01 00:19

Jeg har lavet et lille program, hvor man indtaster nogle oplysninger, og nu
skal jeg have programmet, til at udskrive en rapport med disse oplysninger
samt nogle udregninger og noget grafik. Jeg kan ikke finde ud af hvordan man
gør det i VB, hvis man ikke kan hvordan skal jeg så gøre ??.

Mvh

Frank Larsen

Fra : Asbjørn Sloth Tønnes~

Dato : 03-02-01 11:23

>hvis man ikke kan hvordan skal jeg så gøre ??.

Det kan man godt

Visual Basic, Karsten Skov [

På omslag
Visual Basic: tips og tricks

]

http://www.idgforlag.dk/default.asp?loadside=/Vis_produkt.asp?ISBN=87-7843-1
72-7

Kapitel 10: Printerstyring
Der står en masse om at printe fra VB

Asbjørn

Fra : Mads Andreasen

Dato : 04-02-01 12:22

"Frank Larsen" <f.larsen@worldonline.dk> wrote in message
> [...]
man
> gør det i VB, hvis man ikke kan hvordan skal jeg så gøre ??.

Hejsa

Prøv at kigge på Printer objektet

--
-Mads