Winsock
Fra : Anders Gamborg

Dato : 17-04-02 20:16

Hej NG

Jeg har et problem med at få winsock til at virke i Visual Basic 6.0.

Jeg ville blive meget glad hvis der er en der kan give mig nogle links til
hvor jeg kan finde info om subj. eller som gider sende mig noget source code
som jeg kan kigge på.

Hilsen Gamborg

Fra : Helge Bjørkhaug

Dato : 17-04-02 20:59

On Wed, 17 Apr 2002 21:15:56 +0200, "Anders Gamborg" <andgam@worldonline.dk>
wrote:

> [...]
>hvor jeg kan finde info om subj. eller som gider sende mig noget source code

Du sier ikke noe om hva du vil bruke winsock til, men her er ett eksempel :)
<http://www.hbsoft.com/files/MyDownload.zip>

--
Snutten
Fjern helge og .invalid fra mailadressen før du svarer via mail.

Fra : Anders Gamborg

Dato : 18-04-02 14:49

"Helge Bjørkhaug" <helgesnutt@techie.online.no.invalid> skrev i en
meddelelse news:sgkrbu4dhdt3h8eashl5tjagaf28h1ttji@4ax.com...
> [...]
<andgam@worldonline.dk>

> Du sier ikke noe om hva du vil bruke winsock til, men her er ett eksempel

Det jeg ville lave var bare noget client/server noget. Men jeg kan ikke
rigtigt finde noget på internettet
som omhandler dette emne, har ledt på msdn.microsoft.com uden held.

Hilsen Gamborg

Fra : Helge Bjørkhaug

Dato : 18-04-02 15:39

On Thu, 18 Apr 2002 15:48:42 +0200, Anders Gamborg wrote:

> [...]
> rigtigt finde noget på internettet
> som omhandler dette emne, har ledt på msdn.microsoft.com uden held.

Ok. Skal se om jeg får laget ett lite eksempel til uken.
En UltraLight chat