Hjælp med frames
Fra : Aksel Thørholm

Dato : 02-02-01 23:58

Hej NG

Nu er den gal igen http://www.bti-racing.dk

Her har jeg i venstre side et logo til en sponsor med <A
HREF="http://www.internord.dk"> men når nogen trykker på den sætter den bare
den nye side i den frame som linken er den skulle gerne komme i main.

Hvordan gør man det ??

A. Thørholm

Fra : Jonas Astrup - html.~

Dato : 03-02-01 01:41

Aksel Thørholm wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Hvordan gør man det ??

Det er fordi du ikke definerer target på dine links.

Dit link skal således være:

Hvis du gerne vil have uddybet frames, navne, target o.s.v. - læs:
http://www.html.dk/tutorials/html/lektion12.asp

Mvh
Jonas

Fra : Gunnar Vestergaard

Dato : 03-02-01 16:14

Jonas Astrup - html.dk <astrup@e-mail.dk> skrev:

> Hvis du gerne vil have uddybet frames, navne, target o.s.v. - læs:
> http://www.html.dk/tutorials/html/lektion12.asp
Eller http://www.w3.org/TR/html401/present/frames.html
selv om den er meget omfattende

--
Gunnar Vestergaard
668 - Neighbour of the Beast

Fra : Jonas Astrup - html.~

Dato : 03-02-01 18:18

Gunnar Vestergaard wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Eller http://www.w3.org/TR/html401/present/frames.html
> selv om den er meget omfattende

Klart :)

Mvh
Jonas

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-02-01 02:19

Fri, 2 Feb 2001 23:57:38 +0100, skrev "Aksel Thørholm"
<altdata@vip.cybercity.dk>:

>Her har jeg i venstre side et logo til en sponsor med <A
>HREF="http://www.internord.dk"> men når nogen trykker på den sætter den bare
>den nye side i den frame som linken er den skulle gerne komme i main.

<A HREF="http://www.internord.dk" target="_parent">, men det vil jeg
ikke anbefale, det er dårlig skik at åbne fremmede sider i egen
frameset.

target="_top" åbner det ude af dit frameset, men i samme vindue.
target="_blank" åbner i et nyt vindue.

Brug en af de to istedet for.

med venlig hilsen
Knud