Tastaturbruger.
Fra : Andreas Paasch

Dato : 02-02-01 23:24

Hej NG,

måske kan een af jer fortælle mig det, for jeg kan ikke hitte ud af det
selv.
Jeg er tastaturbruger, dvs. 10-finger system mv. og prøver i videst muligt
omfang at undgå musen da det er tidsrøvende.
Nu sidder jeg så og skal strikke om på en del sider på mit web, pga. meget
vrøvl med FTP-upload, nye Server Extensions på hotellet, zap af computer,
dårlig backup, mv.

Spørgsmålet i al sin enkelthed går ud på, hvordan skifter jeg i FP2000
mellem min filvisning i venstre ramme til min html-side i højre ramme?
Jeg har ikke kunnet finde en tastatur-genvej til den funktion og skal altid
undvige til musen og det er vitterligt .... irriterende !

Mvh.

Andreas Paasch

PS.: Et par dage til eller fra betyder nu ikke så meget mere, hvis det altså
kan lade sig gøre.

Fra : Andreas Paasch

Dato : 16-02-01 11:09

Ved at tænke mere i Microsoft Office baner lykkedes det mig delvist at få
til at fungere som jeg vil med F6 !