Liste over teleselskabers tildelte telefon~
Fra : Søren

Dato : 17-04-02 13:12

Hej,

Er der nogle der kender et sted hvor man kan downloade ovenstående?
Jeg skal bruge listen til at lave en ordentlig sms-service.
Jeg har prøvet @sms.nu, men den server sætter en kæmpe reklame på

M.v.h.
Søren Peter

Fra : Per Thomsen

Dato : 17-04-02 13:20

> [...]
>
> Er der nogle der kender et sted hvor man kan downloade ovenstående?
> Jeg skal bruge listen til at lave en ordentlig sms-service.

Mener Telestyrelsen har sådan en liste på deres hjemmeside.

Per

Fra : Søren

Dato : 17-04-02 13:23

"Per Thomsen" <pt*REMOVE*THIS*@monacor.dk> wrote in message
> Mener Telestyrelsen har sådan en liste på deres hjemmeside.

Har du et link.?
www.telestyrelsen.dk??? den virker ikke.

Mvh.
Søren Peter

Fra : Jesper KA

Dato : 17-04-02 13:33

"Søren" <soerenpeter@fynboe.dk> wrote in message

> Har du et link.?
> www.telestyrelsen.dk??? den virker ikke.

Det ville faktisk have været hurtigere at søge efter det selv ..

http://www.google.com/search?hl=en&q=telestyrelsen

Regards

Fra : Søren

Dato : 17-04-02 13:32

"Jesper KA" <jkadk@hotmail.com> wrote in message

> Det ville faktisk have været hurtigere at søge efter det selv ..
>
> http://www.google.com/search?hl=en&q=telestyrelsen

Der har jeg også været, men kan ikke finde noget...

M.v.h.
Søren Peter

Fra : Søren

Dato : 17-04-02 13:35

Har fundet det

Søren Peter

Fra : Per Thomsen

Dato : 17-04-02 13:52

> Har du et link.?
> www.telestyrelsen.dk??? den virker ikke.

www.tst.dk

Per

Fra : Dumonde

Dato : 17-04-02 23:05

Hvad vil du gøre hvis jeg har orange men har porteret over til sonofon?

Vil din sms service så ikke tro at jeg har orange nu mit nummer starter med
26xxxxxx ??

/DJ Jam X