Andet multimedie
bentjuul 3670
Deep Paint 3D w. Texture weapons
Fra : Rune Simonsen

Dato : 06-12-00 23:30

Wow!

Right Hemisphere har lavet en demoversion af ovennævnte program, og
hold da fast hvor er det fedt! Jeg lavede lige en 3D model(Af en
underlig gut) til at teste med, og så var det ellers bare i gang med
at male. Mit forsøg kan ses på
http://home.worldonline.dk/~rrs/paint/dinogut.JPG

Jeg må anbefale alle, som leger med 3D at prøve dette program, hvis I
ikke allerede bruger det. Det er let at lære - efter en times tid er
man godt oppe og køre og kan begynde at lege. Det ovenstående billede
var mit første forsøg og set i det lys synes jeg faktisk jeg fik ret
meget ud af det.

Demoen af programmet kan forresten hentes på
http://www.us.righthemisphere.com

--

Rune Simonsen

Fra : Bender

Dato : 22-01-01 00:23

On Wed, 06 Dec 2000 23:29:30 +0100, Rune Simonsen <rrs@nospam.dk>
wrote:

> [...]
>meget ud af det.
>
>Demoen af programmet kan forresten hentes på

Det er ret godt ja =)

Ville ønske at min demo ikke stopper om 10 dage =/