Hvor kan man købe SodaStream maskiner i DK~
Fra : Mette & Steen Madsen

Dato : 17-04-02 10:35

Hvor kan man købe Sodastream maskiner i DK ??

Fra : rasmus carlsen

Dato : 17-04-02 10:37

"Mette & Steen Madsen" <m.w.madsen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor kan man købe Sodastream maskiner i DK ??

i genbrugsbutikker og på loppemarkeder ...

Fra : Thomas Hjort

Dato : 17-04-02 10:43

"Mette & Steen Madsen" <m.w.madsen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor kan man købe Sodastream maskiner i DK ??

I Snave ;)

Fra : lcj@wanadoo.dk

Dato : 17-04-02 11:01

On Wed, 17 Apr 2002 11:34:53 +0200, "Mette & Steen Madsen"
<m.w.madsen@mail.tele.dk> wrote:

>Hvor kan man købe Sodastream maskiner i DK ??

Se forhandlerliste på www.pebas.dk (fås nu i en "moderne" udgave
kaldet SodaFresh. Sælges fortrinsvis hos materialister.

Lars

Fra : .Kody

Dato : 17-04-02 13:21

Du kan købe dem i Matas i nyt design, du får endda rabbat
hvis du afleverer en gammel model.

..Kody

Fra : jesper

Dato : 18-04-02 18:49

<lcj@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse
> Se forhandlerliste på www.pebas.dk (fås nu i en "moderne" udgave
> kaldet SodaFresh. Sælges fortrinsvis hos materialister.

Nu har de vel ikke droppet Ole Olsen i reklamerne bare fordi det skal være
så moderne???

Jesper

Fra : Søren Lindholt

Dato : 19-04-02 13:22

jesper <jnie@privat.dk> wrote in article <a9n0qp$r5c$1@sunsite.dk>...
Nu har de vel ikke droppet Ole Olsen i reklamerne bare fordi det skal være
> så moderne???

Jo de har og det er rigtig kedeligt .

Jeg har et par maskiner, men jeg sælger dem ikke. Kig i
genbrugsforretninger og gulgratis osv...

og følg i øvrigt med på vores side:
http://www.sodastream.subnet.dk/

--
Søren
http://motortosse.dk

Fra : Laila Munk-Pedersen

Dato : 21-04-02 16:45

En sælger fortalte mig at Matas solgte dem i nu
Med hilsen Laila