Kobberrør med indvendig diameter på 1 mm t~
Fra : Jack Jensen

Dato : 17-04-02 10:33

Hej
Er der ikke nogle af jer der kan fortælle mig hvor jeg kan købe sådan nogle.
Jeg mener de er 3mm udv. og 1 mm indv.

På forhånd tak
Jack
VFR750FK

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 17-04-02 10:37

> Jeg mener de er 3mm udv. og 1 mm indv.

Jeg købte mine rør ved Johanes Fog. Det kostede ca. 20kr for 1 M. Det er
vidst bare almindelige bremsevædskerør til biler?

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Jack Jensen

Dato : 17-04-02 10:40

"Jens Jacob Bager Jensen" <bager@vkr.dk> wrote in message

> [...]
> Mojn
> Jens Bager Jensen
> Honda CBR 600 F '94 - Præsident for Polyteknisk MC forening (PMC)

Sorry - men hvem er Johannes Fog?
Et bilværksted?
Mvh
Jack
VFR750FK

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 17-04-02 10:45

> Sorry - men hvem er Johannes Fog?

Argh! Københavnerriet er ved at nå mig! Det er en velassorteret butk a la
silvan som findes i københavnsområdet. Efter at have boet herovre på
djævleøen et stykke tid, tror man hele Danmark kender "byen". Det er et
tilbagevendende problem for brugerne af DFM .

Fra : Jack Jensen

Dato : 17-04-02 10:48

> [...]
> djævleøen et stykke tid, tror man hele Danmark kender "byen". Det er et
> tilbagevendende problem for brugerne af DFM .

Skidt med det
Og tak for hjælpen.

Mvh
Jack
VFR750FK
3200 km kørt i år.

Fra : Ole Baun

Dato : 17-04-02 20:20

"Jens Jacob Bager Jensen" <bager@vkr.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> djævleøen et stykke tid, tror man hele Danmark kender "byen". Det er et
> tilbagevendende problem for brugerne af DFM .

Nå så er det vel ikke så underligt hvis de indfødte tror at det er verdens
navle, når selv tilflyttere tror at "hele Danmark kender byen".

Ole Baun (som har været i Kbh. 2 gange på 36 år)
Aalborg

Fra : Armand

Dato : 17-04-02 23:40

Ole Baun <ole.baun@mail1.stofanet.dk> skrev i en

> Ole Baun (som har været i Kbh. 2 gange på 36 år)
> Aalborg

Bæltskrækker!

--
Armand.
(der har krydset bæltet 2 gange indenfor de seneste 3 uger (dog kun én

Fra : Niels S.

Dato : 18-04-02 11:24

Armand skrev

> Bæltskrækker!

Hæ!

> Armand.
> (der har krydset bæltet 2 gange indenfor de seneste 3 uger (dog kun én
> gang
> på to hjul))

????? MC ud og DSB hjem? )

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : Armand

Dato : 18-04-02 17:33

Niels S. <HondaVFR@krudt.dk> skrev i en
> Armand skrev

> ????? MC ud og DSB hjem? )

Retur-ture sæfølli! :-|
Men det var jo næsten lige før at vi ikke fik 595'eren med hjem

--
Armand.

Fra : Jakob Barfod

Dato : 18-04-02 12:57

> [...]
>
> --
> Armand.
> (der har krydset bæltet 2 gange indenfor de seneste 3 uger (dog kun én

Hvordan kom du (eller rettere: cyklen) så hjem?

--
Jakob

Fra : Ole Baun

Dato : 18-04-02 23:36

> Ole Baun <ole.baun@mail1.stofanet.dk> skrev i en

> Bæltskrækker!

Den respons var jo temmelig forudsigelig
Men det handler nu udelukkende om at jeg ikke rigtigt kan få øje på noget
der er interessant nok til at jeg kunne finde på at bevæge mig over bæltet.

Ole Baun (ved nærmere eftertanke er det nu godt nok 3 gange)

Fra : Niels S.

Dato : 19-04-02 12:06

Ole Baun skrev

> Men det handler nu udelukkende om at jeg ikke rigtigt kan få øje på noget
> der er interessant nok til at jeg kunne finde på at bevæge mig over
bæltet.

(
Hvor er det synd for dig.

--
Niels S. (der sagtens kan finde masser af spændende arrangementer i alle
dele af landet)

Fra : Ole Baun

Dato : 19-04-02 17:00

"Niels S." skrev i en meddelelse news:gTSv8.41$or4.2386@news.get2net.dk...
> Ole Baun skrev

> bæltet.
>
> (
> Hvor er det synd for dig.

Næh

Det er et spørgsmål om prioritering. Ser blot ingen grund til "at gå over
åen efter vand"

Ole Baun

Fra : Armand

Dato : 19-04-02 22:57

> [...]
> Men det handler nu udelukkende om at jeg ikke rigtigt kan få øje på
> noget der er interessant nok til at jeg kunne finde på at bevæge mig

Mnjarh :-/
Der er fandeme også langt fra Limfjorden og til Storebælt!
Jeg bor op og ned af det lille bælt, hvorudfra det er let at revse
(nordjyder)!

--
Armand.
(der nok er ligeså sjældent i Aalborg, som i KBH)

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 17-04-02 11:29

Jens Jacob Bager Jensen wrote:

> Jeg købte mine rør ved Johanes Fog. Det kostede ca. 20kr for 1 M. Det er
> vidst bare almindelige bremsevædskerør til biler?

Nope. De er 3/16" svarende til 4,75mm. Men hvis jeg ikke husker helt galt,
så et bremserør til citroen 2cv man skal spørge efter.

Ib Jakobsen

Fra : Jack Jensen

Dato : 17-04-02 11:40

"Ib Jakobsen" <senator@post.tele.dk> wrote in message

> Nope. De er 3/16" svarende til 4,75mm. Men hvis jeg ikke husker helt galt,
> så et bremserør til citroen 2cv man skal spørge efter.

Tak skal du ha'
Jeg prøver ved Bremsegården.
Mvh
Jack