Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Lamper til diasproj.
Fra : aof1610

Dato : 17-04-02 08:16

Hej

Har nogen kendskab til en adresse hvor man kan få lamper til
diasprojektorer. Den lokale fotohandler kan ikke skaffe en med G17Q-fatning
(300W), som sidder i en ældre Rollei. Er der i øvrigt nogen der har erfaring
med at ombygge eller kendskab til adresser om ombygning til halogen?

Mvh.

Per

Fra : Sven Ole Pedersen

Dato : 17-04-02 13:56

Se denne side fra Dublin.
http://www.miniphoto.com/
Klik på Projector Lamps.
MVH
Sven Ole Pedersen

Fra : thl

Dato : 18-04-02 11:23

> [...]
> (300W), som sidder i en ældre Rollei. Er der i øvrigt nogen der har erfaring
> med at ombygge eller kendskab til adresser om ombygning til halogen?

Jeg tror såmænd, at jeg har et par stykker liggende i kassen med den slags.
Kassen befinder sig i københavn.
Mvh
Thorbjørn