"upgradering" af T39m
Fra : JK

Dato : 17-04-02 07:32

Jeg ser til min skræk, at min nye Ericsson T39 'kun' har R2K firmware - så
tror da pokker, jeg har problemer med at få sat email'en op (?) >
anyway, går man bare ned til en bix, og ber' dem om at flashe mobi'en ? ->
jeg syns' at have læst, at man ikke selv kan gøre dette, og derfor skal have
et "autoriseret" servicecenter, til at gøre det (?).

- hvad er der iøvrigt rettet fra min firmwareversion ? - til den nye, som
vist sku' hedde R3A (eller B).

/JK

Fra : BSK

Dato : 17-04-02 07:46