Signatur i Office 2000
Fra : rondo

Dato : 17-04-02 06:54

Hvordan kan man lave en signatur, der indeholder et billede med et firmalogo
i Office 2000? Jeg har prøvet at copy/paste, men det har ikke virket...

Rondo

Fra : Mads Leth

Dato : 18-04-02 14:57

I outlokk Express:

Du kan lave din signatur som en HTML fil og derefter vælge:
Funktioner-Indstillinger-Signaturer-Hak i fil og vælg din HTML fil........
Har ikke prøvet det, men den må da kunne indeholde en grafikfil.......eller
hva' ?

Mads