Powered by ATI Radeon 8500 problem
Fra : Coach

Dato : 17-04-02 07:12

Hej

Jeg har et Radeon 8500 Pro retail grafikkort.
Club 3D Edition.

Det vil sige at det er et "Powered by" kort.

Men problemet går ud på, at min USB mouse bliver slået fra og til ca. hver
30 sek.

I Windows 2000 kan man se når et USB device bliver enten tilsluttet eller
fjernet.

Problemet har eksisteret siden isætning af dette Radeon 8500 kort med den
nyeste "powered By" driver. ver. 768
Problemet eksisterer ikke med en PS/2 mouse.

Musen er en Microsoft Intelli Explorer, USB eller PS/2, optical

Har I nogle idéer til løsning af denne konflikt?

Venlig hilsen og tak

Brian

Fra : Lovegreen

Dato : 17-04-02 09:58

> [...]
>
> Musen er en Microsoft Intelli Explorer, USB eller PS/2, optical
>
> Har I nogle idéer til løsning af denne konflikt?

Jeg har ikke selv et Radeon8500 kort, men jeg har læst
at driverne fra www.rage3d.com skulle være bedre
end Ati's egne...
Det er da et forsøg værd.

--
mvh Lars, Hillerød
ICQ 27136074

Fra : Thomas Alexander Fre~

Dato : 17-04-02 10:03

Lovegreen wrote:

<snip>
> Jeg har ikke selv et Radeon8500 kort, men jeg har læst
> at driverne fra www.rage3d.com skulle være bedre
> end Ati's egne...
> Det er da et forsøg værd.
<snip>

Driverne fra Rage3D er "leaked beta", og kan i øvrigt oftest
anbefales - enkelte af dem er naturligvis bedre end andre, men
generelt kan det godt betale sig at være med på den seneste det
meste af tiden

--
MVH/Thomas A. Frederiksen
..dk-hierakiet har ikke nok spændende X-headers.

Fra : Coach

Dato : 17-04-02 16:53

Tak for tips'ene

Jeg vil prøve at hente en af disse "tweaked" drivere, og se om det løser
problemet

Brian

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 18-04-02 13:23

"Coach" <coach@nospamtdcspace.dk> skrev:
> Men problemet går ud på, at min USB mouse bliver
> slået fra og til ca. hver 30 sek.

Prøv at se om der er opdateringer til din mus og se om
der findes en opdatering til USB portene på dit
bundkort...

/Mikael

Fra : Fairware

Dato : 18-04-02 14:34

hehehehe.. well er sikkert et tilfælde, men det er faktisk ikke Radeon
kortets skyld, MS int... exp... musen har nogen gange de fejl, få byttet din
mus....

Er faktisk rigtig rigtig mange der brokker sig over MS musen... men må jo
også være svært for MS at lave noget til deres eget skod OS :)

Fra : Coach

Dato : 19-04-02 17:09

Nu skriver du at det er et MS muse problem.
Ja, men det startede 1st da jeg fik Radeon i maskinen, og endnu værre er at
det bliver værre hvis jeg bruger de der "Tweaked" drivere fra Rage3D. com

Brian