Hvor finderjeg data på den nye NTab boks?
Fra : Thomas Forsmark Søre~

Dato : 16-04-02 23:19

Hejsa,

Jeg har en ISDN linie, hvor jeg har et Lasat Speed II siddende. Der er bare
det problem, at det er hamrende ustabilt (og det er opdateret til nyeste
firmware). Det skal genstartes flere gange om ugen, ellers kan jeg resikere,
at det ikke sender ISDN opkald ud op a/b portene.

Nu overvejer jeg at skifte min NT boks ud til en NTab boks, der så også kan
erstatte mit Lasat modem. (Jeg kører ikke Internet over det, da jeg også har
ADSL). Men inden jeg ofrer de 450 kr for at ombytte min NT boks, vil jeg
gerne finde et link til en beskrivelse af den nye boks, og dens funktioner,
så jeg kan se om den opfylder de behov jeg har.

Er der nogen der kender et link hvor den nye NTab boks er beskrevet?

Mvh & pft
Thomas Forsmark Sørensen

Fra : Kent Glerup

Dato : 17-04-02 14:28

"Thomas Forsmark Sørensen" <forsmark@odense.kollegienet.dk> skrev i en
meddelelse news:Cr1v8.27390$567.1179038@news000.worldonline.dk...
> [...]
funktioner,
> så jeg kan se om den opfylder de behov jeg har.

Rids lige dine behov op, så skal jeg svare efetr bedste evne!

> Er der nogen der kender et link hvor den nye NTab boks er beskrevet?

Ikke lige umiddelbart, men jeg har da en brugsvildledning

Fra : Cubus

Dato : 17-04-02 14:35

http://www.teledanmark.dk/html/privat/internet/isdn/pdf/2153_isdn_brugervejledning.pdf

--
Cubus

Fra : Sørensen

Dato : 17-04-02 18:29

SÅDAN !

Fra : Thomas Forsmark Søre~

Dato : 22-04-02 21:30

"Cubus" <cubus@sol.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Tak det var genialt....
Desværre giver den mig ikke svar på alle mine spørgsmål.... Det jeg ønsker
er følgende:

Jeg har et tlf. nr. tilsluttet min ISDN. Når der ringes på dette nr, skal
begge telefoner tilsluttet hver sin a/b adapter ringe.
Hvis der ringes til mit nr, og jeg tager telefonen, og der så igen ringes
til det sammen nummer, så skal den anden telefon ringe, selv om jeg snakker
i den første. Dvs der skal ikke meldes optaget på numret, mens jeg snakker
så længe telefon nr. to ikke også er optaget.
Jeg skal naturligvis kunne ringe ud fra begge telefoner.

Kan dette lade sig gøre med den bye NTab boks?

Mvh
Thomas

Fra : H. Olesen

Dato : 22-04-02 21:49

Ja.

--
Mvh.
H. Olesen

Fra : Ukendt

Dato : 23-04-02 12:36

Det stå på side 23 i quiek guiden !!!!!!

sæt en tlf i ab1 tast *98# tast dit nr ind her, der samme gør du på ab2, du
skal ikke tage dig af at den siger dut-dut-dut bare tast *98#

mvh. SB