Tegning over hvordan man bygger et legehus~
Fra : Leif Løvgreen

Dato : 16-04-02 22:23

Hej alle sammen.

Der skulle vel ikke være nogen her der ligger inde med en tegning over
hvordan man bygger et legehus eller ved hvor man kan finde sådan en tegning
på nettet?

Jeg har nemlig en masse træ i overskud som jeg tænkte at jeg kunne bruge til
at bygge et legehus til ungerne så jeg vil være glad hvis nogen kunne hjælpe
mig.

Venlig hilsen

Leif Løvgreen
E-mail: leif-l@lomax.dk

Fra : lcj@wanadoo.dk

Dato : 16-04-02 23:39

On Tue, 16 Apr 2002 23:22:55 +0200, "Leif Løvgreen"
<leif-l-spam@spamlomax.dk> wrote:

> [...]
>hvordan man bygger et legehus eller ved hvor man kan finde sådan en tegning

Der har været et legehusprojekt i Gør det Selv-bladet på et tidspunkt
- kan desværre ikke findes i cyberspace, så du må ud i meatspace
(nærmere betegnet biblioteket)

Lars.

Fra : Alladin

Dato : 17-04-02 09:04

Hej du

Hvis du stadig er interesseret kan jeg maile en til dig (fylder 8a4 sider)
Huset er ca. 1,8 * 1,7m med en lille terasse.

Send mig en mail. "fjerndette"mnajm@mail.tele.dk

Jeg pakker den i zip. hvis det er ok?

Fra : Gert

Dato : 17-04-02 10:42

"Leif Løvgreen" <leif-l-spam@spamlomax.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
til
> at bygge et legehus til ungerne så jeg vil være glad hvis nogen kunne

Hejsa

jeg tror endda det var her jeg stødte på et link med tegninger til et
redskabshus, men med lidt snilde kan man jo selv redigere lidt i
tegningerne.

http://web.sonofon.dk/frede-plesner/

der er nogle fine og udførlige tegninger her

Med Venlig Hilsen

Gert Ringholm Møller