Gemme og uploade hjemmesider fra Word?
Fra : Claus

Dato : 16-04-02 22:09

Hej experter.

Jeg vile gerne kunne gemme sider direkte fra word på et webhotel.
Dette for at min kunder ( hjemmesider ) så let som muligt skal kunne lave
opdateringer selv, på hans nyhedsside.
Jeg har forsøgt, men får hele tiden en fejl omkring overskrivning af filer
med samme navn.
Checker man hos Microsoft, siger de bare man skal skifte navn på filen,
hvilket ikke duer når man skal opdatere en fil på nettet jævnligt.

Er der en nem måde at få det til at virke på ?

På forhånd tak
Claus

Fra : Mads Leth

Dato : 18-04-02 15:01

Hvorfor sletter du ikke bare filen på webserveren inden du oploader en ny ?

Fra : Claus

Dato : 19-04-02 08:47

Dels fordi det er meningen at det skal være nemt for min kunde, som skal
gøre det i praksis, dels fordi der alligevel opstår samme fejl

Claus

Fra : Mads Leth

Dato : 23-04-02 08:43

Du kan da ikke få samme fejl hvis filen ikke eksisterer på serveren.
Kan du overhovedet uploade noget til serveren?
Husker du at sætte overførslen til Binær inden du uploader til serveren?
Indeholder filnavnet noget med danske karakterer æ,ø,å eller f.eks.
mellemrum?

Mads

Fra : Claus

Dato : 28-04-02 19:53

Jo - det er jo derfor det er en fejl!
Jeg kan fint uploade .doc filer til serveren, men hvis det er html, så
strejker den.
Der er ikke æøå i filnavnet, jeg er korrekt logget på, ingen mellemrum
heller, og jeg har kunnet før, med en ældre version af word. ( den nuværende
er 2002)

Hvordan sætter jeg overførslen til binær???