Dolph Lund dropper skuespillet (og lidt om~
Fra : CybaMerc

Dato : 16-04-02 21:50

http://www.teletext.co.uk/Bigscreen/startalk.asp?intarticleid=54319

Som mange af firsernes (og de tidlige 90ere) action-stjerner har man
ikke hørt meget til Dolph Lundgren de sidste ti års tid. Desværre vil
jeg sige for Dolph Lundgren hørte absolut til blandt de mere
talentfulde, og selvom action-genren har udviklet sig (generelt til
det bedre) og andre skuespillere er kommet til, kan man da godt savne
stemningen og attituden fra de gamle film, og ikke mindst de gamle
skuespillere.

Dolph Lundgren medvirkede i nogle reelt gode (læs: underholdende)
film, hvoraf Masters of the Universe og Universal Soldier skiller sig
ud som de mest gennemførte. Dolph Lundgren havde også en mindre rolle
i sci-fi-filmen Johhny Mnemonic og spillede ved siden af Brandon Lee i
dennes tredje-sidste (men næst-bedste) spillefilm. Derudover havde han
hovedrollen i nogle mindre produktioner som jeg husker som god
underholdning - hvis man vel at mærke ikke stiller for store krav: The
Punisher, Dark Angel og Red Scorpion.

Med Van Damme og Segal totalt ude af billedet og en Sly, der på det
seneste har gjort det bedst i mere seriøse produktioner (Cop Land og
Antz), kan man efterhånden kun håbe på én mand: Arnold. Hvis dog bare
hans agenter kunne finde ud af at vælge ordentlige manuskripter....

Fra : Henrik Grønnemark Je~

Dato : 16-04-02 22:41

ahhh goe gamle Dolph.. han vil sgu blive savnet...

Fra : T.Liljeberg

Dato : 17-04-02 08:24

On Tue, 16 Apr 2002 23:40:33 +0200, "Henrik Grønnemark Jensen"
<Watchmen@hotmail.com> wrote:

>ahhh goe gamle Dolph.. han vil sgu blive savnet...

Hvem?

Tom

--
No one ever won a war by dying for his country.
He won it by making the other poor dumb bastard

Fra : Peter G.

Dato : 17-04-02 12:10

In article <co8qbuc8ndj22aurm49ta7gt7tcmqoivg0@4ax.com>, T.Liljeberg
<liljeberg_t@hotmail.com> wrote...

> Hvem?

Dolph!
--
M.v.h. / Kind regards, Peter.
Indfør Systembolaget og begræns privatbilismen.

Fra : Morten DH

Dato : 17-04-02 15:06

CybaMerc <CybaMerc@image.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:bv1pbuki7ghqj53tmqr1i6s2rr4e64hoju@4ax.com...

> [...]
> Antz), kan man efterhånden kun håbe på én mand: Arnold. Hvis dog bare
> hans agenter kunne finde ud af at vælge ordentlige manuskripter....

Øhh erdet mig eller dukker der ikke stadig en lind strøm af film op i den
lokale Blockbuster med både Dolphen, Segal og Van Damme?!? (der var ingen
der skrev noget om gode film)

Fra : CybaMerc

Dato : 17-04-02 21:49

A long time ago in a galaxy far, far away....
Morten DH wrote:

[snip]

>Øhh erdet mig eller dukker der ikke stadig en lind strøm af film op i den
>lokale Blockbuster med både Dolphen, Segal og Van Damme?!? (der var ingen
>der skrev noget om gode film)

Van Damme medvirker i en masse direkte-til-video-produktioner; men det
er jo også et kæmpe skridt tilbage rent karrieremæssigt for en person,
der en engang blev omtalt som "den nye Arnold". Segal laver ikke
afsindigt mange film mere, og det gjorde Dolph Lundgren egentlig
heller ikke - og ligesom Van Damme taler vi altså billige
produktioner, der typisk springer biografvisningerne over.

Fra : Jeppe Møller

Dato : 18-04-02 18:23

Jeg synes helt at Rocky IV glemmes i opremsningen
-det var jo hans gennembrud, i en rolle som stor-ond-boksende russer!

"I MUST BREEEAK YOU!!"

åhja åhja, den nostalgi...

/Jeppe