Suzuki GSXR400 GK76a (Dyser og nål)
Fra : Peter Andresen

Dato : 16-04-02 21:39

Hej.

Nogen der kan sige mig hvor stor dyser ovenstående har monteret originalt,
og hvilket hak nålene står i originalt. Har brug for at vide det, da
benzinen sprøjter ud af udstødning, og da jeg ikke kan presse benzin
økonomien over 11 km/l. Den for simpelthen alt for meget benzin, det ses og
tydeligt ved at den aldrig skal have chocker.

Mvh. Peter A. (Suzuki GSXR400, der ellers kører rigtig godt).

Fra : Jes Vestervang

Dato : 16-04-02 22:17

Peter Andresen wrote:
> Den for simpelthen alt for meget benzin, det ses
> og tydeligt ved at den aldrig skal have chocker.

Chokeren har ikke sat sig fast?
Oplysningerne kan jeg ikke hjælpe med, men jeg ved der er andre her i ng'en
der kan
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : SLP/JM

Dato : 17-04-02 09:42

"Peter Andresen" <spand@paradis.dk> skrev >
> Nogen der kan sige mig hvor stor dyser ovenstående har monteret
originalt,
> og hvilket hak nålene står i originalt.

Jeg kan desværre ikke lige hjælpe dig med at besvare disse spørgsmål,
men vil blot gøre dig opmærksom på gixxer.com's fora, der er at finde på
http://www.gixxer.com/cgi-bin/ultimatebb.cgi

Det er noget tid siden, at jeg rigtig har fulgt med der, men sidste år
var der et par medlemmer, der kørte GSX-R 400, så måske de ved det.

--
Mvh Susanne
RGV 250 #27

Fra : Pusterummet

Dato : 17-04-02 12:25

regn med midterste hak, og 100-105 i dyser