forkert linolie
Fra : Hanne Jensen

Dato : 16-04-02 21:14

Jeg har brugt almindeligt linolie til et afhøvlet trægulv, det er blevet
meget flot, men det lugter forfærdeligt, hvad kan gøre for at få denne lugt
væk?

Fra : John Vedsegaard

Dato : 17-04-02 17:32

Hej Hanne Jensen

Du kan vente til det holder op... eller afrense det hele igen

Fra : Bachelor

Dato : 03-06-02 22:06

"John Vedsegaard" <taform@c.dk> wrote in
news:3cbda363$0$11896$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:noget der ligner dette

> Hej Hanne Jensen
>
> Du kan vente til det holder op... eller afrense det hele igen

Er du ked af at svare under det du quoter. Det giver problemer
at svare på dine indlæg ellers som nu ved denne.

Fra : Bachelor

Dato : 03-06-02 22:09

> [...]

> Hej Hanne Jensen
>
> Du kan vente til det holder op... eller afrense det hele igen

Mig bekendt forsvinder afduntningen aldrig og hvis du havde
spurgt astma og allergiforbundet tro jeg ikke de ville have
anbefalet rå linolie til et gulv.

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 04-06-02 00:55

> Mig bekendt forsvinder afduntningen aldrig og hvis du havde
> spurgt astma og allergiforbundet tror jeg ikke de ville have
> anbefalet rå linolie til et gulv.

Når linolien er omdannet til linoxyn vil lugten aftage, men der kan gå lang
tid før den forsvinder. Du kan læse en masse om linolie og brugen af denne
www.raadvad.dk

Thomas
This mail was scanned by Norton Antivirus 2002