BORTGIVES Vægttrænings/ motionsbænk
Fra : Thomas Juhl Olesen

Dato : 16-04-02 19:34

Jeg har en Wonson homegym stående, men skal desværre flytte i en lejlighed
der er for lille til sådan et apparat.
Derfor kan den afhentes ganske gratis kostede i sin tid (ca 5 år siden)
2000,-

med mange muligheder,...bl.a pecdec, bench press, lår, baller, lægge, træk
til nakke, biceps, triceps osv... der medfølger instruktionsbog.
Desuden medfølger en slags ab roller, sådan en fætter man lægger bag nakken
når man tager mavebøjninger, for at de skal blive korrekte...

--
Med venlig hilsen/ Kind regards

Thomas Juhl Olesen
6000, Kolding
thomas@olesen.dk

Fra : Britta Madsen

Dato : 16-04-02 21:03

Hvor i landet?

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 16-04-02 22:03

On Tue, 16 Apr 2002 22:03:07 +0200, "Britta Madsen"
<bm_tigerdyr@get2net.dk> wrote:

>Hvor i landet?

Jeg gætter på Kolding!

--
Mvh. Stefan
Website: http://www.3x7.dk/ | http://ghashul.dk/

Fra : Thomas Juhl Olesen

Dato : 17-04-02 18:11

Det er da unægteligt godt gættet :)
Den er afsat desværre
hygge

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 18-04-02 20:31

On Wed, 17 Apr 2002 19:11:24 +0200, "Thomas Juhl Olesen"
<thomas@olesen.dk> wrote:

>Det er da unægteligt godt gættet :)
>Den er afsat desværre

Det ville også have været lidt langt at gå for at hente den :)
Motionen ville måske have været god?

(jeg bor i Helsingør området)