Automatisk generering af class-filer
Fra : Susen

Dato : 16-04-02 19:05

Hej!

Håber meget der er nogle i denne ng der kan hjælpe!

Jeg sidder og arbejder med CORBA. Og i den forbindelse har jeg en idl-fil,
som jeg skal idl-compile. Det gør jeg med idlj -fall i en promt. Men der
bliver kun genereret java-filer...!

Når jeg almindeligvis compilerer en java-fil, bliver der godt nok genereret
en class-fil, men jeg har bemærket, at mit system ikke kender filtypen
..class...

På forhånd tak for ALLE forslag!

Fra : Soeren Dalby

Dato : 16-04-02 19:48

Nu ved jeg ikke, hvor meget du kender til java, men class filer kan ikke
køres direkte på operativsystemet. Du skal bruge en Java Virtual Machine.
Prøv at skriv java eller jre i din prompt. Hvis det ikke aktiverer et
program, kan det downloades gratis fra www.sun.com

--
Med venlig hilsen / best regards

Soeren Dalby

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 16-04-02 20:43

Susen skrev:

>Når jeg almindeligvis compilerer en java-fil, bliver der godt nok genereret
>en class-fil, men jeg har bemærket, at mit system ikke kender filtypen
>.class...

Og dog ...

Prøv med "java min_klasse". Det virker hvis systemet kan 'se' en
fil der hedder min_klasse.class.

--
Bertel