Kritik/Respons !!!
Fra : Claus \"Bonzo\" Jako~

Dato : 16-04-02 18:29

Hejsa alle !!!

Denne tråd er forbeholdt alle jer som brænder for den hårde rock.

Vi er et Stoner Rock band fra Kolding, som godt kunne tænke os at få lidt
respons på vores nyeste musik, så skulle nogen have lyst til at give en hånd
med dette kan i hente vores 2 seneste numre på følgende adresse........

http://www.visionweb.dk/epicenter/

På forhånd tak til jer der måske vil hjælpe os
Epicenter

Fra : -A

Dato : 16-04-02 20:36

DenTue, 16 Apr 2002 19:29:27 +0200, kundgjorde:

> [...]
>
>http://www.visionweb.dk/epicenter/
>
>På forhånd tak til jer der måske vil hjælpe os

Okay, jeg har lige været inde og hente de 2 numre der var til rådighed. Vil
spille dem lidt senere, men hvorfor dælen er der ikke noget info om hvem i er?

Hvad hedder i - har i spillet i bandsammenhæng før, hvor har i givet koncerter
og al mulig anden relevant information - booking også!

--
Med Venlig Hilsen
Andreas

Fra : Claus \"Bonzo\" Jako~

Dato : 16-04-02 20:45

Øhhh......Vi kan vel alle være trætte......en ren glemsomhed..... *S*

Her følger vores pressemeddelelse.......

Pressemeddelelse

Epicenter blev dannet i efteråret 2000 i et lille øvelokale i Kolding, til
at starte med under navnet Freeloader. Bandet blev dannet som en nødvendig
konsekvens af medlemmernes trang til at udtrykke deres kærlighed til høj,
ren og tung rock.

Efter nogle udskiftninger endte bandet i december 2000 med at have det
nuværende lineup samt et nyt navn.
Bandets musik kan bedst beskrives som Stoner Rock som stilmæssigt er
karakteriseret ved tung guitar med syreelementer, dybe bastoner, simple
smadre-trommer, power riffs, melodiøse sange og en masse energi.

Epicenter er et udpræget live-band og koncerterne er fulde af intensitet og
højoktansdrive.
Epicenter har indtil videre givet koncert på Pitstop, Kolding sammen med
Magnified Eye (Århus) samt på Kulisselageret, Horsens med The Burning
Primitive (Århus). Om koncerten på Kulisselageret skrev Horsens Folkeblad
bl.a:
"Fra første riff kastes afsted mod publikum, kan ingen være i tvivl.
Epicenter fra Kolding indtager podiet med 7,9 på Richterskalaen."
"Bandet spiller forbløffende godt, og især guitaristen Per Brems Therkelsen,
leverer med sit effektfulde og idérige spil masser af energi til rumrejsen.
Temposkiftene er præcise og lyden tungere en en pick-up med motorproblemer i
ørkensand. Flere gange synker
tilskuerene ned i den dybe Kyuss-kælder. Hvis ikke varmen fra Epicenter har
givet publikum farve i kinderne, så skyldes det ikke bandets fornemme
præstation"

Den Officielle hjemmeside : http://www.epicenterband.com

Fra : -A

Dato : 16-04-02 21:02

DenTue, 16 Apr 2002 21:45:14 +0200, kundgjorde:

>Øhhh......Vi kan vel alle være trætte......en ren glemsomhed..... *S*
>
>Her følger vores pressemeddelelse.......

<..........>

Mange tak for den relevante og meget interessante information.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 16-04-02 20:51

Claus "Bonzo" Jakobsen <bonzo@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cbc5f91$0$10906$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...

> Denne tråd er forbeholdt alle jer som brænder for den hårde rock.
________

Hatten af for denne overskrift. Jeg har selv prøvet den, men du skal ikke
regne med at den bliver respekteret. Her sætter de fleste en ære i at
sabotere hinandens tråde.

Fra : -A

Dato : 16-04-02 21:16

DenTue, 16 Apr 2002 21:51:22 +0200, kundgjorde:

> [...]
>
>Hatten af for denne overskrift. Jeg har selv prøvet den, men du skal ikke
>regne med at den bliver respekteret. Her sætter de fleste en ære i at

Hvis det sker er det ihvertfald ikke min skyld.

Jeg har lige kigget lidt på sitet - og har hentet noget af musikken. Men det
lader ikke til at man kan downloade hverken "Existence" eller "Empty Shells" med
Internet Explorer 5.5 - The page cannot be found står der..........ikke så fedt.

Men det musik jeg har hørt lyder ret okay.

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 19-05-02 23:11

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> skrev i

> [...]
> skal ikke regne med at den bliver respekteret. Her sætter de
> fleste en ære i at sabotere hinandens tråde.

Det har jeg ikke set. Til gengæld er vi nogle stykker der reagerer,
når der postes decideret misinformation, genre underordnet.

Om det er en tilfældighed eller ej, at du er den der suverænt er
nummer 1 på listen over folk der i den grad misinformerer, samtidig
med at du er til dansktop, er jo ikke til at vide - med sikkerhed.

--
B-)
Ting til salg: http://go.to/salg

Fra : TJ

Dato : 16-04-02 22:08

"Claus "Bonzo" Jakobsen" <bonzo@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> http://www.visionweb.dk/epicenter/
>
> På forhånd tak til jer der måske vil hjælpe os

Jeg syntes det er svært,fordi folk har forskellig smag.
Hvis i selv kan lide det,go with it.
Men her er min mening.
Special er lidt ala Nu-metal,og det faldt ikke rigtig i min smag.
Three Dayz er rigtig fed.
God opbygning,meget stemningsfuld.
Jeres syre-improvisation er så fed.
Godt med syre og støj.
Bragte minder om Sort Sols støj-improvisationer
på sange som Ode to Billy Joe,og Daughter of Sad i deres unge dage.
Massiv og stemningsfuld.
Men jeg syntes omkvædet faldt lidt udenfor.
Jeg ville lave et der faldt mere sammen med stemningen i verset.
Men som sagt,det er mere vigtigt hvad i selv syntes.
I kan sagtens få en flok mennesker til at hoppe og freake ud.:)

Fra : Betina og Claus Elle~

Dato : 17-04-02 08:40

> [...]
>
> http://www.visionweb.dk/epicenter/
>
> På forhånd tak til jer der måske vil hjælpe os

****
Det var da rart, at der er nogen, der gider beskæftige sig med os
hard-heads!

Begge numre er OK, især hvis man er fan af Kyuss, Helmet eller lignende.
Guitaren er excellent, resten af instrumenterne er gode, materialet er godt,
men jeg er ikke så god til sangeren... Hans stemme passer IMØ ikke til
resten af sammenhængen...

Men ellers synes jeg bare, I skal fortsætte det gode arbejde, det holder!

--

Med Venlig Hilsen
Claus Ellegaard Skytte, 5750 Ringe.