Trådløs telefon - meninger udbedes
Fra : Rasmus

Dato : 16-04-02 18:20

Jeg vil købe en billig trådløs telefon. Men har hørt meget skidt om DECT -
har det noget på sig?

Jeg har lige været tilbudsaviserne igennem og fundet følgende:

- Telebutikken: Interlink T4 1199,- (men på torsdag kun 599,- !!!!!!!)
- Kvickly: Anton Dect 310. 399,-

Hvad skal jeg købe?

/Rasmus

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 16-04-02 19:32

"Rasmus" <nospam@post.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg vil købe en billig trådløs telefon. Men har hørt meget skidt om
DECT -
> har det noget på sig?

DECT er nok det bedste inden for trådløs telefoni

> Hvad skal jeg købe?

Siemens

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Mødes vi fredag?

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 16-04-02 20:20

> DECT er nok det bedste inden for trådløs telefoni

Ahh,, har der ikke været en del problemer med digitalstøj, og ekko.
Dækningen er jo heller ikke lige så god som en analog. Men rigeligt til inde
i boligen.

Angående rækkevidde,, så dækker en Deck vel ca. 30 meter uden problemer
indendørs...

En analog kan jo nok gå en del mere igennem, dog med en anelse skrat hist og
her.

Men indendørs er DECT nok klart bedst... Fx med min analoge, som jeg stadig
har. Kunne den skratte en anelse. når man sad inde i stuen, og havde
telefonen på den forkerte side af hovedet, kunne den godt give et lille
skrat. DECT går godt igennem, kan ikke høre forskel. Men hvis man komme i
yderområdet, hakker den en smugle.

En lille sjov ting,,, da jeg boede i Taastrup.. Kunne den analoge virke inde
i City 2, bare man kunne "se" lejligheden en ca. 1 km væk. Dog også på 2
sal. Men den kunne også opfange et andet signal, det gjorde den een gang.
Hvor den rindede, og man hørte en anden samtale.

Fra : CarstenB

Dato : 16-04-02 22:01

http://www.kandu.dk/